Ik ben nu bij dat lvl met raiden dat ik die bommen onschadelijk moet maken. Net nadat ik tegen Fortune heb gevochten.
Wat hebben jullie al compleet bij de VR missies? Mijn aantallen: Raiden 100% Raiden Ninja 100% X Raiden 100% Snake 61% Pliskin 65% Snake Tuxedo - Snake MGS1 - Totaal: 52,0%
Dude! 100% Ik vind sommige echt extreem moeilijk, ik betwijfel of ik ooit al de VR missies zal uitspelen. Flinke prestatie!
Ik ben nu alweer bij dat Metal Gear Ray's .... echt moeilijk man op Normal .... heb maar 1 ration .... mijn life is al op de helft . Ik had al 5 ray's verslagen .... was het nog niet afgelopen ... hoeveel moet ik er verslaan op Normal?
Ehm, vijf (?) Volgens mij heb je je verteld. Je moet btw bij die Rays wel chaff grenades gebruiken he. Dan is het best wel makkelijk.....
Chaff grenades gebruiken bij Ray? Daar had ik nooit aan gedacht. Wat voor effect heeft het? Dat valt wel mee hoor. Soms zijn ze echt moeilijk, maar de missies van Raiden zijn iets makkelijker en als je gewoon blijft proberen lukt het wel. Ik ben nu een paar procent verder en ik heb al 20 uur de VR missies gespeelt. Maar wat hebben jullie tot nu toe al gehaald bij de VR Missies (in procenten bedoel ik)?
Ik speel eerst snake uit en ben bij 60% ofzoiets. Ik speel eerder de normale game en daar ben ik nu als Raiden in z'n nakie is.
Het heeft een beetje effect op de Ray's met Chaff Grenades. Ze zijn voor eventjes stil ... het heeft opzicht wel best geholpen. (had ik ook eerder aan kunnen denken ... was ook bij MGS zo .. op Rex)
@The Matrix , ik heb hem 3 keer uitgespeeld .... eerst Very Easy - Tanker & Plant dan Normal - Tanker & Plant en toen op Easy - Tanker ... Ging ik weer Tanker doen .. heb ik dat stealth en bandana niet eens. Heb ik iets fouts gedaan?
Je moet em niet 3 keer uitspelen. Dat is in de Amerikaanse (of Japanse weet ik veel) versie. Je moet genoeg dogtags verzamelen. Tanker: Bandana => 50 Stealth => 80 Plant: Bruine pruik (unlimited ammo) => 80 Stealth => 120 Dan heb je nog een oranje (unlimited grip) en een blauwe (unlimited o2) pruik maar daar weet ik de aantallen niet vanuit mijn hoofd. Ik heb nu Bandana en Stealth op de tanker. Stealth is lachen als je een hold-up uitvoert en dat ventje trekt zijn gun en draait zich om maar dan ziet hij je niet. De Photograph mode van Snake is ook lachen (heeft iemand em al?), in de meeste levels moet je foto's maken van bepaalde posters (of "bepaalde" internetsites!), ook een foto van Meryl en foto's van daders van een bepaalde misdaad.
Ik heb nu ook Stealth en Bandana voor Tanker ... Ben echt niet van plan om stealth en wigg voor Plant te halen . Ben je best lang mee bezig man.
uhuhm het zijn trouwens 5 metal gears en volgens mij heb je die chafs helemaal nie nodig or ik heb ze gewoon met mn stinger verslage wow die ninja is nie vaag ook man mee da zwaard een beetje rond zitte zwaje en kogels afwere TOPPER!
ja gespeeld op Very Easy zeker . Ik heb hem net weer op Hard uitgespeeld, Tanker & Plant. Op hard zijn die ray's echt kut. Had geen Chaff grenades ... maar met veel moeite gelukt. Ga zometeen ff mijn rank op de site van Konami zetten.
wat zeg ik nou zeg ik het zelf verkeerd ik bedoelde 6 metal gears en wat nou very easy wat denk je wel nie van me als ervaren metal gear veteran nope 1ex op normal ga straks op EE probere
Op Normal had ik ook 5 Metal Gears en ik vond ze nog steeds makkelijk. Ik vond Solidus veel erger. Wat zijn jullie ranks die jullie tot nu toe hebben gehad? De mijne: Pig, Panther, Scorpion, Elephant en als allerlaatste Flying Scuirell (of is het Squirell?). Mijn broertje had ook nog een Tarantula.
lol pig moe je wel heel slecht zijn ik von dinge solidus de makkelijkste ik kan bes goei mee da zwaard zwaaie ik was trouwens elephant maar da boei mij niks or