Snake heeft wel een briefing van Campell gekregen ... Dat hij Ames moest redden ... zegt Snake zo van "Ames? Isnt he Nastasha's husband?" Campell "Ex-husband" . De Campell die met Raiden aan het briefen was .. was een AI ja . De echte had contact met Snake volgens mij dan.
Ik zeg toch ook niet dat ze niet bestaat. Alleen die Rose op je Codec is nep. Dat is een AI. Hebben ze gedaan om Raiden extra gemotiveerd te krijgen tijdens de missie.
Voor iedereen die nou nog met vragen rondloopt van wie wel en niet echt is. Ik heb dit keer geen een filmpje overgeslagen en goed opgelet om het te weten. Toen het menselijk DNA in kaart werd gebracht konden de Patriots mensen digitalizeren, een digitale kopie (een AI dus) maken van een bestaand persoon. De Patriots kunnen die kopieen aanpassen en naar hun hand zetten en ze doen niet moeilijk. Rose: Is echt, wel een spion voor de Patriots. Als ze ontvoert wordt wordt ze overgenomen door zo'n digitale kopie van haarzelf. Colonell: Is het hele spel een AI.
vaag moe je wel een smartass voor zijn or mar ut begint een beetje duidelijk te worde thnx voor de info matrix
ik had vanmiddag batman dar tomorrow gehaald hey leek me wel leuk (want ik ben een grote batman fan)maar het is ECHT!!!! een bout spel dus heb gewisseld voor een andere ik zat te twijfelen tussen shenmue 2, panzer dragoon orta, metal gear solid en ik las dat shenmue 2 saai bleek te zijn, en panzer dragoon orta had ik ff geen zin in alleen maar shieten(maar het is wel mooi en het word me volgende spel) dus ik koos metal gear solid het leek me eerst niet zo leuk MAAR het is echt een mooie een goede game POEH hey tis echt wijs blij toe dat ik deze heb genomen
Hij zegt "denk ik". Campell is idd AI van de Patriots (dus hij heeft in zekere zin wel gelijk). Om het nog duidelijker te maken. Eerst was Campell een product van het GW system. Hij was gedeeltelijk gecreeerd/bedacht/verzonnen door Raidens hersenen (uit ervaringen, verwachtingen enz.). Toen GW vernietigd was, nam de echte Campell AI (dus niet de echte persoon nog steeds) het over en lichtte Raiden in over dat GW de mensen zo kon manipuleren enz en dat de test op hem geslaagd was. Het is moeilijk om het in woorden te zeggen, ik hoop dat jullie het begrijpen.
maar.. hoe zit dat dan bij snake in deel 1 daar is campbell toch nie fake (toen was er toch nog geen GW) of...was alles nep?
Tja ... en hoe kan Meryl haar nichtje zijn ... is zij ook een fake person dan? .. tja zie je wel ... dat kunnen we nog niet weten. In deel 3 gaan ze het wel uitleggen. Net als bij het spel Shenmue ... eerste deel ... wraak nemen enzo voor je vader. In tweede deel kom je erachter wat Shenmue in werkelijkheid betekend.
de vader van fortune is die neger colonel marinier uit het snake gedeelte , maar ik ben zijn naam even vergeten. (iets met een o volgens mij )
Ze kunnen alleen digitale kopieen van mensen maken als ze echt bestaan. Campell bestaat of bestond dus wel, die digitale kopieen zitten helemaal niet in GW. Die campell uit de GW was een product van dat de-wil-en-bewustzijn-van-mensen-beinvloeden-systeem. Die AI's bestonden als sinds de eeuwwisseling, deel 1 speelde zich af in 2010. Het kan dus wel zijn dat Snake in deel 1 eigenlijk voor de Patriots werkte als Campell daar al een AI was. Metal Gear 1 en 2 (die op de MSX) speelde in de jaren 90 af en daar was Campell dus 100% zeker de echte. De Patriots hadden toen de techniek nog niet voor die AI's. @ Bullet, de vader van Fortune is Scott Dolph, de marine-officier die in de Tanker die toespraak houdt over MG Ray. Weet iemand wie de man van Fortune is? Het enige dat ik weet is dat haar man ook is vermoord door Ocelot.
Ok dan weet ik dat ook weer alleen Fortune zit heel de tijd te ouwehoeren van "Why do you let me suffer father" omdat ze niet dood kan gaan maar waarom geeft ze haar vader dan de schuld.
Zij denkt dat haar vader een soort bescherm engel is die haar beschermt voor de dood (jeweetwel dat geen kogel haar kan raken).
Ik heb MGS2: S sinds zaterdag, en het is absoluut koel . Alleen ik vind het tot nu vrij lastig op normal (tanker episode). Ligt dat nou aan mij, of is dat gewoon vrij lastig ?