Tanker is easy joh. Wacht maar tot je bij The Plant komt . Die is een stuk moeilijker naarmate je verder komt.
Thnx voor de peptalk :{ . Anyway, ik heb de game ook nog maar 1 dag en heb bovendien nooit eerder een MGS game gespeeld .
*Spoilers* Dat Cambell een A.I. is die in de voorgaande delen wel echt bestond zit er dik in. Aan het einde zegt Otacon immers dat de leden van de Wise Men's Commitee op de lijst van de patriots al honderd jaar dood zijn. Deel 3 heeft een hoop te verklaren. *Spoilers*
Nou ik heb 'm net opgestuurd gekregen en heb al helemaal 4 minuten gespeeld en een half uur aan filmpje gekeken. Nou heb ik dat fimpje een beetje gemist alleen ik weet wel dat ik er geen reet van snapte. Ik kon echt voor geen meter mikken. Ik zie ze niet maar ze schieten wel op mij...en kun je niet schoppen en slaan ofzo? of ze van achter aanvallen?
mikke doe je vaak automatisch met die gele knop met met B kan je schoppen/slaan en met X kan je zonder wapen een vijand wurgen/late struikele/over je heen gooie
Is iemand Mei Ling al eens tegen gekomen? Ze MOET er in zitten. Tijdens de credits staat haar naam tussen de Voice Actors. Ik weet nog een leuke easteregg. Als je Emma beschermt met de PSG1 moet je zo veel mogelijk vogels raken. Campell en Rose bellen je op en ze schelden je uit voor dierenmishandelaar.
Ik weet nog heel veel leuke dingen om te doen. Zoals als je bij The Plant naar de vrouwen WC gaat en de deur opendoet en dan met First Person view kijken naar de wc en dan colonel opbellen, hoor hun reactie . Of bij dat stukje dat er iemand naar beneden staat te zeiken dan de Colonel opbellen. En ook bij dat stukje dat je Emma met sniper moet beschermen moet je je microfoon op Snake houden. En ik heb nog heel veel van dit soort grappige reacties in het spel, erg leuk allemaal .
Er is een andere topic waar zo'n hele lijst staat. Ik zal em ff updaten met wat jij me verteld. Klaar, zie deze pagina.
dan moet je wel first person kijken he door te drukken op de linker stick (degene waar je mee loopt) maaruh wanneer krijg je ninja raiden en grey fox p.s. dat filmje dat VAMP aanvalt is wijs he
Ik krijg hier een b'tje het gevoel dat MGS vooral filmpjes kijken is....valt dat wel mee? want anders lijkt het me wel een game voor mij
Dat valt reuze mee. @ xboxwizzz Ninja Raiden : haal 50% met Raiden X Raiden: haal 100% met Raiden en Ninja Raiden Pliskin: haal 50% met Snake Tuxedo Snake (dat is als die in smoking zit): haal 100% met Pliskin en Snake Snake MGS1: haal 100% met iedereen Grey Fox is geen karakter.
ik vind die filmpjes kijken niet erg , tis wel wijs @ the matrix maar die moet je halen bij vr trainimg he?? en kun je ze dan later kiezen bij gewoon campaign
Je haalt ze in de vr missies ja. Maar je kan ze natuurlijk niet in de hoofdgame gebruiken, dat verdraait heel het verhaal.
die kan je zelf niet gebruiken die wor gebruikt in de cutscenes enzo [edit] laat een mod effe die foute berichtjes weg hale kep zker iets fout gedaan ofzo