Ja, dat is zo. Maar is iemand nou al Mei Ling al tegen gekomen? Zoals ik al eerder zei ze staat tussen de voice actors in de credits. Iemand, zeg ook ff als je haar nog niet bent tegengekomen.
Mei Ling zegt één keer wat tijdens één van die verhaaltjes na het saven op de Tanker missie. That's it volgens mij.
Was dat de stem van Mei Ling ? De eerste keer lette ik niet echt goed op. Nadat ik het uitgespeeld heb en verder ging spelen had ik alle dialogen enzo geskipped. Ga het ff checken.
Als je saved verteld Otacon je toch altijd zo'n wijze les via de Codec. Nou, elke keer als je saved wordt er weer wat nieuws verteld, als je veel saved zal ook Mei Ling een keertje langskomen in een van die Codec-gesprekken.
Ik vind 1st person mode inderdaad een beetje zwakjes uitgewerkt, maar het dan ook geen FPS natuurlijk, dus het zal deels ook wel expres gedaan zijn. In de VR missies krijg dan overigens wel weer een 1st person mode met een vreemd besturingssysteem, beetje vaag allemaal. Dan hadden ze daar beter de Halo controls voor kunnen gebruiken als je het mij vraagt. [EDIT] Sorry verkeerde knop! [/EDIT]
helemaal mee eens spartan alleen hadden ze het niet een beetje kunnen mixen beetje morrowind style dat je kan switchen van 1st naar 3rd person mode en dan ook gewoon kan lopen enzo ook dom dat je de knop in moet drukken en dan los moet laten om te schieten, kan best irri zijn als je op iemand richt in 1st person mode en dan niet wil schieten moet je hem heel voorzichtig loslaten allemaal tips voor mgs3 the patriots