1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Metal Gear Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door jghosty, 23 feb 2003.

1. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat bij ons op de lijst van de leverancier voor 7 maart. Ik heb al een paar reviews gelezen en als ie minder features had dan de US versie had het daar vast wel ingestaan. Dat ze bij sommige winkels 28 maart zeggen komt waarschijnlijk doordat die flapdrollen bij de PS2 versie kijken. Hij scoort in de bladen heel hoog maar bereid je bij de Xboxversie wel voor op een beetje slowdown. Beetje haastig gepoort van de PS2 versie schijnt. Hij kreeg in Edge maar een 5 maar ja, da's Edge hé.......

2. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Hrmz.. Ik heb de US versie sinds begin Februari en heb tot dusver nog geen slowdown gezien.. Maar misschien komt dat doordat de NTSC op 30 fps draait en PAL maar op 25 fps.. Kick ass game, dat is het in ieder geval wel..

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    25 fps? Zo weinig? Ik vind 40 al weinig.

4. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt vooral zichtbaar te zijn aan het begin van het spel waar het regent en gewoon als er veel tegelijk gebeurt. Aaaag, het zal wel meevallen.....

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin maart jah.
    Ik wil dat spel echt wel.
    Ben benieuwd hoe die is .. hopelijk toch beter dan deel 2 van de PS2

6. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    is er ook iemand die het echt zeker weet
    want kwee nie wak nou moet doen
    moek nou mgs halen of wachten op kotor
    want ik heb van verschillende mensen gehoord dat hij pas in april uit komt
    dus vrijdag ligt hij volgens jullie in de winkels?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens tothegame.com ligt hij de 7de in de winkels. kotor komt de 28ste.

Uiteraard moet je ze gewoon alletwee hebben 8)

8. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens
    maar $$$ :p
    kzit allemaal dinge over kotor te lezen
    en mgs waar ik jaren op heb zitten wachten gaat steeds verder naar onder op mn verlang lijstje
    btw is tothegame uk?

9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Swa... dan maar een keertje minder naar de hoeren... 8)

Hmmm... ik heb nog niet zoveel gelezen over kotor.. mischien toch maar even doen.

de uk releases op tothegame komen redelijk overeen met de nl releases.

10. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm
    ik hou het wel bij 'de pop' :p
    begint wel een beetje off-topic te worre he
    kep vrijdag nightfire gekocht
    zaterdag uitgespeeld :p
    kga um denk ruile
    marja.......
    mazzzzzzzzuuuullllll

11. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij gcshop is ie nu te bestellen. Ik ga em denk ik wel halen, ben wel weer eens toe aan een nieuwe game

12. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Wat zou het verschil zijn tussen Metal Gear Solid 2 en MGS2 Substance... Men doet er hier en daar wat dramatisch over en Hideo Kojima zegt dat dit de MGS2 is in Substance die het spel vanaf het begin had moeten zijn... De vraag is dan waarom die oetlul dan niet meteen MGS2 Substance heeft gereleased i.p.v. een volgens hem incomplete MGS2...

Maar zo incompleet is MGS2 niet... Substance is gewoon precies hetzelfde spel, alleen zitten er een paar Snake-tales in, wat aparte missies die alleen met Snake te spelen zijn... Voor de rest de zelfde shit... Een uitstekende game hoor, begrijp me goed! Verder heeft Substance een groot aantal VR-missies, die dus niet op MGS2 op de PS2-versie staan, die zijn later dus toegevoegd... Wat betreft de eerste MGS-game op de PsOne, daar zaten ook geen VR-missies op, die werden later apart verkocht... Lijkt een beetje koehandel en men doet nu weer bijna precies hetzelfde...

Maar nogmaals, MGS2 Substance kent een aantal extra's, maar zal afgezien van de toegevoegde VR-missies niet veel anders zijn dan MGS2 op de PS2... Toch ga ik MGS2 Substance op de Xbox wel halen, omdat ik gek ben van dit spel... Gamegek...

13. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat ik wil weten is of ze nou uit de "hoofdgame" een deel van de filmpjes geknipt hebben en vervangen door tekst. Want als dit zo is dan bewaar ik M'n PS2 MGS 2. Staat Sons of Liberty er gewoon in z'n geheel op dan heb ik geen reden om m'n PS2 versie te houden.....

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, er zit de complete Sons of Liberty in. Met alle filmpjes erbij. Het is alleen in de Snake Tales dat er tekst i.p.v. filmpjes zijn.

15. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het hele spel zal er op staan, alleen in die Snake Tales zit tekst...

Metal Gear Solid 2 Substance staat inmiddels ook al vermeld op Dimensionplus.nl als zijnde binnen, maar ik ben hier in Den Haag aan het opbellen geweest, nog geen MGS2 Substance... Gameshop niet, MediaMarkt niet, FRS niet... Mogelijk binnen een paar dagen... Een vent van de MM zei dat het spel pas over anderhalve week beschikbaar zou zijn... Raar... Hij zal zich wel vergissen en mogelijk met de PS2-versie in zijn hoofd zitten... Die komt inderdaad later...

Nou we wachten het nog maar effe af...

16. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het nog eens even gechecked maar ik kan echt geen slowdown opmerken.. Ligt er misschien echt aan dat de NTSC op 30 fps draait..

Hoop dat ie snel in NL te krijgen is zodat jullie ook allemaal de versie kunnen spelen zoals ie bedoeld is (heb de ps2 versie ook).. Het is en blijft een geweldig spel..

17. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bij gcshop al besteld

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb em al gereserveerd bij Bart Smit.

19. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen hem vandaag !

edit: oh, en thanx voor de info The Matrix en Elite_Force. Dan Kan ik m'n Sons of Liberty meteen doorverkopen aan iemand dus.....

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  20. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk heeft de FRS 'm ook snel binnen, want ik wil zien te regelen bij die lui dat ik mijn RE kan ruilen voor MGS aangezien ik gewoon helemaal simpel wordt van die klote bug in RE :mad:

Ohjah, tis trouwens toch niet zo dat je een boel voorkennis nodig hebt voor dit spel hè? Ik heb namelijk nog nooit MGS gespeeld... shame on me :eek:

Deel Deze Pagina