Mmm... Wat zou het verschil zijn tussen Metal Gear Solid 2 en MGS2 Substance... Men doet er hier en daar wat dramatisch over en Hideo Kojima zegt dat dit de MGS2 is in Substance die het spel vanaf het begin had moeten zijn... De vraag is dan waarom die oetlul dan niet meteen MGS2 Substance heeft gereleased i.p.v. een volgens hem incomplete MGS2...
Maar zo incompleet is MGS2 niet... Substance is gewoon precies hetzelfde spel, alleen zitten er een paar Snake-tales in, wat aparte missies die alleen met Snake te spelen zijn... Voor de rest de zelfde shit... Een uitstekende game hoor, begrijp me goed! Verder heeft Substance een groot aantal VR-missies, die dus niet op MGS2 op de PS2-versie staan, die zijn later dus toegevoegd... Wat betreft de eerste MGS-game op de PsOne, daar zaten ook geen VR-missies op, die werden later apart verkocht... Lijkt een beetje koehandel en men doet nu weer bijna precies hetzelfde...
Maar nogmaals, MGS2 Substance kent een aantal extra's, maar zal afgezien van de toegevoegde VR-missies niet veel anders zijn dan MGS2 op de PS2... Toch ga ik MGS2 Substance op de Xbox wel halen, omdat ik gek ben van dit spel... Gamegek...
Laatst bewerkt: 4 mrt 2003