Ik heb MGS2 Substance ook...
In principe is het spel nog bijna nergens te verkrijgen, in Den Haag was gistermiddag alleen de Gameshop gebeld door zijn leverancier en men is het spel meteen gaan halen... Ik heb een uur moeten wachten voordat ik het spel kon scoren...
Ten eerste wordt het spel uitgebracht ZONDER "The Making of MGS2"-DVD die bij MGS2 zat... MGS2 Substance is dus 1 DVD en geen twee...
Op de verpakking staat het volgende:
- Bevat het complete spel Metal Gear Solid 2 - Sons of Liberty, inclusief Casting Theater en Boss Survival-modus.
- Gebruik heimelijkheid en infiltratietechnieken, zoals duikende salto's, aan richels hangen en vermommingen.
- Meeslepende muziek, gecomponeerd door Harry Gregson-Williams (Armaggedon, The Rock).
- Alleen voor Substance! Meer dan 350 VR Missions en meer dan 150 Alternative Missions.
- Speelt 5 nieuwe Snake Tales rond Solid Snake.
- Ontdek nieuwe speelbare personages en spelopties.
--------------------------------------------------------------------------------
Eerste indruk van MGS2 Substance... Grafisch (tussenfilmpjes en ingame) blijft de game een hoogstandje... Het verschilt niet veel van de "gewone" MGS2, het lijkt er op alsof de spelkarakters ietsje scherper zijn dan in de PS2-versie... Ik merk weinig van een "slechte" overzetting, het spel is gewoon een directe poort van de PS2 naar de Xbox... Heel af en toe lijkt het alsof de regeneffecten in het begin van het spel niet 100% kloppen, maar je merkt er weinig van... Ik heb er in ieder geval geen enkel probleem mee... Het is en blijft een prachtig spel...
Het geluid is net als de PS2-versie Dolby Digital...
Als alle introgeweld voorbij is, krijg je de beschikking over de volgende opties:
NEW GAME
- Tanker - Plant
- Tanker
- Plant
Je kunt dus direkt een keuze maken waar je naartoe wilt...
En verder (speciaal voor MGS2 Substance):
VR-MISSIONS
ALTERNATIVE MISSIONS
Als je hiervoor kiest, krijg je de volgende opties:
Ingave van naam, bloodtype, date of birth, nationality... Net als in de VR-missions die ooit apart op de PsOne werden uitgebracht...
VR-MISSIONS
1. Sneaking Mode
2. Weapon Mode
3. First Person Mode
ALTERNATIVE MISSIONS
1. Bomb Disposal Mode
2. Elimination Mode
3. Hold Up Mode
SNAKE TALES
1. Wrongdoing
2. Big Shell Evil
3. Confidential Legacy
4. Dead Man Whispers
5. External Gazer
Dat is de structuur van MGS2 Substance voor de Xbox... Ik ken de PS2-versie van MGS2 al, die heb ik ooit al gespeeld... De PS2-versie van MGS2 Substance komt pas op 28 maart 2003... Er zijn al lui die proberen de Xbox-versie af te kraken, ze denken dat ze gelijk hebben om te beweren dat de Tanker-missie niet mooi is overgezet naar de Xbox, maar nogmaals, ik merk er eigenlijk niet echt wat van... Zelfs de "gewone" PS2-versie van MGS2 is niet perfect... Allemaal fanboy-geklets... De Xbox-versie is prima! Wat mij betreft dan...
Hopelijk is het spel zo snel mogelijk verkrijgbaar voor iedereen!
Laatst bewerkt: 7 mrt 2003