Al besteld bij gcshop hopelijk krijg ik hem volgende week binnen. Op deze game heb ik al zo lang zitten wachten...
Ik heb hem ook heb hem bij de nedgame in enschede gehaald hij was 60 euro en in groningen is die maar 50 speciale actie
Tot nu toe dus alleen nog maar te koop in de speciaalzaak... Nog niemand die 'm al bij een van de grote winkelketens heeft gekocht? Zo ja, meld je!
Ik heb net Dixons gebeld. Daar hadden ze hem nog niet binnen. Misschien volgende week donderdag, hetzelfde antwoord als Bart smit dus.
het geld is al bij mij overgemaakt ... bij GCSHOP staat nog steeds dat het nog niet is overgemaakt bij orderstatus . Hmm ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg.
Ik heb gebeld naar de Media Markt en ze kregen hem net binnen! Ik ga eens lief naar mijn vader kijken of ie me wilt brengen. Dan is vanavond deze Snake back into action!
ik heb em ook net binne en hij is VEEEEEl toffer dan die normale PS2 Mgs:2 versie vooral de VR training mode is tof!
Bart Smit heeft em al liggen... ben er net geweest.. FRS krijgt em hoogstwaarschijnlijk morgen (hoofdkantoor ff gebeld)
HA YEAH BABY GUESS WHAT JONGE KEP NET FREE RECORD SHOP GEBELD ER WAS ER NOG 1 ZE HEBBEN HEM VOOR ME APPART GELEGD YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BABY IK GA NAR BREDA MEE DE TREIN IK ZEG HET WEL ALS K HEM HEB MZZZZZZZZZZZZZZZL /mod volgende keer liever de Caps Lock uit
Gisteravond na het werk nog ff naar de FRS geweest in Eindhoven en daar was ie helaas nog niet binnen. Hopelijk begin komende week dan maar
Ik heb hem!!! Ging vanmorgen naar Media Markt in Heerlen en daar hadden ze zo'n 50 exemplaren liggen op een stapel! Hij is echt te gek.
Ik heb hem ook. Kom weer helemaal in de metal gear solid sfeer. In Nieuwegein is die trouwens overal te koop: E-plaza, Bart Smit en FRS