Ik denk dat Big Boss de vader is van Snake Die Octobus krijgen we ook nog steeds niet te zien man . Ben benieuwd hoe hij eruit ziet .... vast wel bij deel 3 ofzo. Het verhaal is gewoon zo spannend.
Big Boss is niet de vader van Snake. Maar Snake is gecreëerd uit het DNA van BigBoss. Dit is al lang bekend uit oudere delen. Dus niks nieuws. Ik moet wel zeggen, het spel is vreselijk verslavend. Ik was vergeten mijn huiswerk te maken dit weekend want ik moest gewoon verder spelen. Ik zit nu al net voor het einde, ik moet vechten tegen de op een na eindbaas (ik zeg natuurlijk niet wie de eindbaas is). Ik deed er 12 uur over om hier te komen. Er zijn inderdaad veel filmpjes, maar die zijn het waard want het verhaal is prachtig.
Nee hoor, ik speel op easy. Maar dat was iets te easy, makkelijker als ik dacht. En ik speelde (bijna) heel dit weekend lang alleen maar MGS 2: Substance.
Dat filmpje heb ik ook gezien, maar dat komt uit een skatergame van Konami, daar zit Snake als secret character in. In MGS kan dit dus niet.
Wel stom dat ze hem dan in het filmpje hebben geplaats van MGS 2 Substance terwijl het van een ander spel is
Ik heb hem vorige week woensdag bij gcshop.nl besteld en ook gelijk die dag een giro opgestuurd, wanneer verwacht ik dan m'n game binnen?
Ook op woensdag besteld en ook via postbank?? Maarja, ik kan dus echt niet wachten op deze game want ik hou echt van dit soort film achtige games. Maar weet niemand wanneer wij hem dan ongeveer binnen zullen krijgen??
Ik kan ook niet wachten op MGS 2 Sub Ik hoop ECHT dat ik hem morgen binnenkrijg ... zo niet .. dan woensdag ... als dat ook niet zo is ...... nahja dan weet ik het ook niet meer hoor
Met deze game kijk ik niet naar andere mensen de mening want ik weet gewoon dat ik dit soort games geweldig vind.
Yeahh ik heb hem ook !!! En hetgeen wat ik tot nu toe heb gespeeld is super!! Deze game heeft gewoon sfeer. Het is net een film! Ik vind hem zelfs beter dan splinter cell, maar das mijn mening. Ik denk dat ik dan toch meer van wat arcade houdt. En dat introfilmpje... Wow!! Vet!! Ik heb mgs2 op de ps2 niet gespeeld dus voor mij is substance helemaal een feest!! Iedereen die van stealth games houdt... Kopen!!!!
Gcshop.nl best een slechte service. Je krijgt pas een antwoord terug na 3 dagen ofzo. En ze hebben al een keer een klant vergeten een spel op te sturen. Staat in hun forum "ontevreden klant". Ben bang dat ze mijn MGS 2 ook hebben vergeten om op te sturen.