1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Metal Gear Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door jghosty, 23 feb 2003.

1. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    hhaaha I really feel sorry voor jullie man
    echt erg als je hoort dat heel veel mensen het al hebben en bij jou in de buurt is hij nog nergens uit
    ik heb lang op dit spel gewacht en mijn dromen zijn uitgekomen
    het is gewoon 10x beter dan splintercell
    splintercell is wel cool maar ik miste toch iets
    namelijk de 'metal gear sfeer'
    en dat is iets waar geen 1 stealth/sneak spel aan zal kunnen tippen. hoe je zo allemaal zit te sneaken met dat melodietje op de achtergrond tututtutututu(je snap wel wak bedoel)
    TOP!

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat iedereen het zo GEWELDIG vind.. Is idd een leuk spel maar ik was een beetje teleurgesteld na de gigantische hype toentertijd voor de PS2.....

3. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 bezitters van het spel zijn gewoon derin geluisd

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voelde me idd een beetje genaaid bij de aankondiging van SUbstance...

5. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    explain
    waarom?
    sons of liberty alleen al is al top
    en waarom valt het tegen?
    ok de camera/besturing kan irri zijn maar tis gewoon wennen
    na een paar jaar ken je het heus wel :p

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Euhmz... heb je de hele hype bij de PS2 wel gevolgt? Die game werd nog meer gehypt dan SPlintercell, Gran Turismo 3 en Halo bij elkaar....

Hij maakte zijn verwachtingen simpelweg niet waar..

7. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd.
    Maar ik vind MGS2 substance wel beter dan splinter cell. Maar splinter cell is wel beter dan de mgs2(niet substance) op ps2

8. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MGS heeft meer style met muziek , characters en verhaal ...
    De sfeer is gewoon perfect bij dat game.
    Het verhaal is spannend ....
    Ze maken gewoon alles spannend ... t'is voor mij een van de beste game ooit.

9. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een (p)review?????

10. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    K wil MgS:confused: nu!, maar ik woon in zo'n klein boerendorp dat stadsrechten heeft en hier duurt het altijd langer voordat de gamez er zijn, morge maar weer checke bij free record store,( of desnoods intertoys :) )

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    OK, nu allemaal voordelen gehoord, maar wat vinden jullie van het urenlang gelul via de codec? Dat vind ik dus complete bullshit, later in het spel zijn er gesprekken die wel een uur duren....

Ook zijn er tussenfilmpjes van die lengte..... MGS@ Substance is meer filmisch, maar Konami overdrijft het aangezien er zowat meer filmpjes inzitten dan pure gameplay tijd.. Gewoon jammer, het spel had veel beter kunnen zijn.

12. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    er is sowieso geen een codec gesprek van 1 uur lang, de langste is de laatste, en die word constant onderbroken door *CENSUUR* (nix verklappen) het valt allemaal wel mee hoe slecht dit spel is, het kreeg niet een 10 bij PU omdat iedereen dacht dat het het beste spel ooit ging worden, en dat het de hype niet waar maakten.+de mensen van de PU haddewn het niet zo op Raiden, daardoor hadden ze ook een lager cijfer gegeven. Ik heb ook nog kritiek gelezen dat het verhaal heel erg lijkt op die van deel 1... die mensen hebben dus niet opgelet in het verhaal... en zeker niet rond het einde.

13. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    heb em sinds gisteren hij is wel kick en mooie 5.1 geluid maar is wel weer wenne vooral als je splintercell gewend bent:D

14. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik eigenlijk ook wel in geïnteresseerd, aangezien ik niet echt een goed idee heb van wat dit spel nu te bieden heeft. Ik verwacht een game ala Splinter Cell, maar graag zou ik een review zien met een goede overall view op deze game.

15. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    hij ligt al sinds vorige week woensdag in de winkel, tenminste toen heb ik hem in Groningen gekocht...........inderdaad een super spel al is de bediening wel errug wennen!

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Is de bediening zowat hetzelfde als op de PSX???
    daar heb ik em alleen op

17. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bullet , heb jij MGS al binnen?
    Ik nog niet.

18. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Nope nog steeds niet, ik word helemaal gek hier. Zoals ik al zij ik heb vorige week woensdag een giro (Postbank) opgestuurd weet dan niemand wanneer ik m'n game ongeveer kan verwachten??

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de basis is wel hetzelfde. Alleen je kan nu een stuk meer (zoals schieten in first person view, om hoekjes kijken, in kasten schuilen en nog veel meer).

Toch wel veel slowdown hoor btw. Vooral in strut A van shell 1 als je tegen die Fortune moet vechten gaat het soms gewoon in slow-motion. Op de PS2 was dit zeker niet het geval....

20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Euhmz...... Zijn er eigenlijk mensen die de game nu voor de Xbox hebben gekocht en hem ook al voor de PS2 hadden. Zo jah, waarom?

Deel Deze Pagina