[Centraal] Metal Gear Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door jghosty, 23 feb 2003.

1. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet zo goed gepoort dus... Dat is wel erg, MGS verdient iig een goede poort zonder domme slowdowns.
    Bullet, heb je 'em bij GCshop.nl besteld? dan duurt het nog wel een paar daagjes. Als er veel spellen besteld zijn duurt het soms wat langer, ook moet het geld overgemaakt worden en dat duurt ook even.

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die + 400 extra missies en die 5 Snake tales natuurlijk. Duh !! En je PS2 MGS 2: Sons of Liberty kun je natuurlijk voor een paar tientjes doorverkopen. Heb ik ook gedaan......

3. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb gemaild , hij zegt dat ik hem vandaag zou krijgen , zo niet dan is het morgen . Orderstatus zegt nu eindelijk dat het verzonden is.
    Dus ik denk dat jij hem ook morgen krijgt.

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    je kan 'm ook krijgen in den haag bij de MM voor 62 euro

5. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij ons in dixons kost ie 59,95 euro

6. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk het niet want bij mijn status staat nog niet verzonden :mad: . Wanneer heb jij via giro opgestuurd dan?

7. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 Maart , geld was binnen na 2 dagen ofzo .. dus 5 maart zeg maar.

8. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Damn als ik dus nog steeds niet bij orderstatus zie "geld binnen en bestelling verzonden" dan zal hopelijk morgen het geld wel binnenkomen en ik krijg hem dan vrijdag/zaterdag misschien. Maar hoe kan het geld al bij jou binnen 2 dagen binnen zijn, dat is wel lekker zo snel.

9. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betaald via internet , internet bankieren.

10. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh ok, maar dan toch het duurt wel erg lang voordat je je game binnenhebt.

11. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nogal , met Splinter Cell had ik hem al binnen 2 dagen.

EDIT : Voor de mensen die MGS al hebben .
    Zit er een bonus dvd bij? The Document of Metal Gear Solid .

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, die zit er niet bij.

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem ook maar eens aan schaffen. SC vond ik goed en MGS op de psx was ook ownage. Aanschaffen dus

14. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm vanmiddag ook gehaald (RE na een maand gezeik omgeruild voor MGS :9) en nu heb ik alleen geen tijd om 'm te spelen omdat ik moet werken :'-(

Maar goed, is uiteraard een luxe probleem. Heb ff vlug het menu bekeken enzo en ff een stukje van het achtergrond verhaal gelezen, maar damn wat een lap tekst is dat zeg! 129 pagina's tekst.. heb ik morgen avond iets te doen :p

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook al sinds het weekend, ik vind hem dus echt meesterlijk. Soundtrack van dezelfde gast die verantwoordelijk is voor die van The Rock en Armageddon, en dat is te horen ook. Komt in de buurt van Halo! Besturing was in het begin wel een beetje klote, maar nu speelt het heerlijk. Er zitten maar een paar minpuntjes aan, maar van slowdown heb ik nog niets gemerkt. Wel heb ik het idee dit spel binnen een niet al te lange tijd te hebben uitgespeeld. Maar de extra's zullen me wel ff bezig houden, of de meerdere niveau's. Ik vind de kritiek op de langdradigheid, die de PU gaf toentertijd, echter onzin, het is gewoon een steengoeie titel, en ze moete zeker niet zeiken over Raiden die truikelt over vogelstrijd, Snake doet dat ook. 8) :D

16. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan het spel spelen i.p.v. lezen, of begrijp ik jou daar verkeerd?

17. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van SPlintercell houdt... moet je dit spel ook kopen.

18. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren geen tijd om echt aan het spel te gaan beginnen dus ik denk laat ik eens zien wat er zoal nog meer te doen is en toen kwam ik die lap tekst tegen met een compleet achtergrond verhaal. Verhaal was boeiend, dus denk dat ik vanavond dat eerst ff ga lezen en dan met frisse moed aan het spel zelf ga beginnen. Tis pas mijn eerste keer dat ik MGS speel dus een beetje achtergrond info lijkt me wel prettig om het verhaal goed te kunnen volgen... call me crazy if you want :+

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh, dat hele boek wat je kunt lezen in het specials menu heb ik ook overgeslagen hoor. Is niet echt boeiend.....

20. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Xearo Li heb je hem al? Het geld is nog steeds niet binnengekomen bij gcshop :'-( . Ik ben bang dat ik hem pas volgende week krijg dan. Maar MGS op de psx was echt het beste spel toen. De sfeer, de muziek, het verhaal alles was er geweldig aan. Dus ik zou niet begrijpen dat MGS2 veel minder zou zijn. Is MGS2 nou eigenlijk net zoals MGS 1? Ik bedoel is het ook meer een soort film achtige game ofzo. Ik ben erg benieuwd maar moet helaas nog erg lang wachten denk ik:'-( .

Deel Deze Pagina