tot nu toe is dit voro mij zkr een topper. En nou heb ik het live gedeelte nog geeneens uitgeprobeerd. maar ik moet het natuurlijk nog iets langer spelen om tot een goede conclusie te komen.
Ja je moet je conclusie nog trekken. En probeer ook eens Xbox Live, als je dat nog niet gedaan hebt. Oh ja zit de spelmode Cops&robbers erin?
In het blad gamequest kreeg hij maar een schamelijke 8 . En nou niet gaan roepen dat Gamequest sucks enzo want het waren vooral de graphics die tegen vielen en een hoop framedrops. En ik vind juist dat Gamequest snel tevreden is over de graphics dus ik moet het allemaal nog maar zien. Top spin is uitgesteld tot september. Het is een kut dag qua games !
Wat maken de graphics nu uit? Het is wel een beetje belangrijk, maar ik vind multiplayer enz.. veel belangrijker!
Wat the fuck is er mis met een 8!? Een 8 is een prachtgame! Een negen is echt een super game en een 10 wordt nooit gegeven. Ik vind een 8 juist een super goed cijfer. Pff... een schamelijke 8, als ik nou voor alles op school een 8 haalde was ik super stoked!
Oke hier mijn conclusie: Aangezien ik mijn Live niet maar aan de praat krijg en nog geen multiplayer heb geprobeerd kan ik daar niet over oordelen maar wel over de single player. 1 woord: TE VEEL LOL (3 woorden dus ) Meer hoef je eigenlijk niet te weten. De races bestaan gewoon uit zo snel mogelijk door die checkpoint heen of ergens iemand oppikken. Natuurlijk heet dit steeds anders (bv: taxi of ambulance, pizza koerier of doosjes wegbrengen) maar eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Maar dat maakt helemaal niet uit. Je raast als een gek door een stad heen waar je je om de 5 minuten weer compleet verdwaalt bent (op een leuke manier) en vanwege het coole verkeer je nooit 2x dezelfde route zal rijden. Het gaat bij deze game er niet om de super verhaal lijn of de enorme diepgang qua racen want dat hoeft bij Midtown Madness niet. Ik heb de demo van deel 2 ongeveer 250 keer gespeeld en dan ging ik elke keer weer over diezelfde brug karren als die open stond. (die mis ik trouwens in deeltje En dat is nou de kracht van de Midtown madness serie. Overigens als je alsnog op de stad bent uitgekeken heb je er gewoon nog 1 Je hebt namelijk Washington en Parijs. En ook al heb ik de game inmiddels vele uurtjes gespeeld ik kan je verzekeren dat de tijd die ik erin heb door gebracht (bijna alleen nog maar in parijs) ik pas een kwart van de stad heb gezien. Je komt namelijk elke keer weer iets nieuws tegen. Ja en de gfx. Nou ze zijn misschien niet zo super en je ziet aardig wat kartel randjes maar daar heb ik dus echt geen problemen mee. Grootste miskleunen uit de game: 1. Af en toe irritant als je ergens vast zit...moet je weer helemaal achteruit rijden. Is in cruise geen probleem maar in de story mode kun je het meestal dan wel opgeven als je dat te vaak hebt. 2. WAAR ZIJN DE OPENSTAANDE BRUGGEN?????????? En nou heb ik dus geeneens het Live aspect kunnen spelen maar dat moet nog leuker zijn. Cijfer: 9.1 (Niet voor de game...maar voor de lol die je ermee zal beleven) ps: Hou je dus niet van beetje met een wagen snel door de stad heen cruisen dan is deze game helemaal NIKS voor jouw!
Mooi gedaan Flood, alleen zijn er veel doodlopende wegen? En zijn de missies makkelijk of een uitdaging?
Ik ben nog geen doodlopende weg tegen gekomen. En de missies zijn per genre steeds opgebouwd bv pizzakoerier. Dan heb je daarin 4 missies waarvan je de 1ste 3 alle 3 gedaan moet hebben voordat je de 4de kan doen. Meestal zijn er 2 van die 1ste 3 vrij makkelijk te doen en 1tje is er lastiger. De 4de is een stuk moeilijker. Maar je krijgt dus pas een nieuwe auto als je ze alle 4 hebt uitgespeeld. Ook kan je nog auto's vrijspelen door middel van checkpoint races en blitz ofzoiets. Dan moet je 3 races 1ste worden en dan heb je er ook weer een auto bij.