Huhum ik zei toch net Game informer gaf the game een 5.25 kijk maar hier is de link http://forums.gamespot.com/gamespot...ssage.id=951078&view=by_date_ascending&page=1
Framedrops?? Bah... dat kan het plezier wel bederven. Ik vind graphics best belangrijk (ben mijn über PC gewend) maar bij MM3 maakt het niet zoveel uit...
Wat zit iedereen nou steeds verwend te doen met die gfx, de steden zijn groot en zitten vol met verkeer en voetgangers, dat kost heel wat van het systeem. Vind je het dan gek dat de gfx iets minder zijn dan spellen zoals RE. De filmpjes die ik heb gezien zagen er gewoon goed uit, mooie auto models en mooie gebouwen. En in bijna elk spel heb je wel te maken met een framedrop, ook in Halo en ik hoor weinig mensen daarover klagen.
Nou ik vind de gfx ook niet zo heel belangerijk maar in alle previews zag het er zogenaamd allemaal zo goed uit. En er stond ook de de multiplayermode simpel was. Maar al met al ik laat hem niet liggen en ook niet omdat een één of andere site hem een 5 geeft want die geven enter the matrix een 8,5 dus laat maar hangen....
Ja btw die frame drops heb je geen last van.. Alleen zie je wel eens auto's ergens op de achtergrond (ver weg dus) beetje schokkerig door het beeld gaan. btw: er zitten wel wat te weinig vette jump dingen in vind ik. Maar ja die heb ik vast nog niet allemaal ontdekt. btw2: Als je wilt weten hoe groot het is...neem ongeveer 400+ straten in je hoofd en dan heb je ook nog eens parken die groter zijn dan hele steden in PGR btw3: Ik ga nu met een rot gang door de straten heen en er zijn auto's die 2x sneller kunnen. btw4: OFTEWEL, game is = top
Ik weet niet of jullie het al gelzen hebben maar op xbox.ign.com staat een hands-on preview van het online gebeuren. Zij vinden het iig super vet. http://xbox.ign.com/articles/422/422136p1.html Read and enjoy!!
He de The flood ik heb de hele tread niet doorgelezen, maar heb jij hem al?? Lijkt me een erg vetjes game worden
In de nieuwe Gamequest krijgt MM3 een 8,0. Daarbij moet wel vermeld worden dat Xbox Live nog niet getest was. MM3 is dus niet de nieuwe killergame voor de Xbox want anders had ie wel een 9 ofzo gehad. Vooral in de multiplayer zien de graphics er niet uit volgens de GQ.
Huhum de eerste twee delen waren dat ook niet het gaat gewoon om de lol van het spel en daarom koop ik hem trouwens, de belangrijkste feature van mm3 is live en die hebben ze nog niet getest ze hebben wel de multiplayer getest, er komt vast nog wel een tweede review.
Kijk dat probeerde ik nou al te zeggen. Zij geven de game cijfers op de kwaliteiten van besturing, gfx bla bla bla. En die 9.1 die ik gaf is gewoon omdat het zo leuk is om te spelen...
juist de multi-player is het dragende gedeelte van dit spel. Was al zo bij MM1. Een 8 voor het single-player gedeelte vind ik al heel behoorlijk. Maar het cijfer is van de GQ, en die gasten neem ik niet altijd even serieus (zie Fallout zijn punt over Halo een 8 bv). Ik zou zeggen: wacht op Live impressies (ik hoor HELE goede dingen vanuit Amerika) en reviews van vakmensen, die ook het Live gedeelte hebben getest.
Trouwens ik las op teamxbox.com een thread over MM3, the threadstarter was namelijk een reviewer daar en MM3 beviel hem heel goed hij verwachtte een 9 (hij had nog niet eens de multiplayer gedaan) en bij xbox365.com gaf de reviewer het een 9 (defenitieve score) maar wat me het meest opviel dat Kobold in een keer opdook in die thread op teamxbox.com dus Kobold vertel eens wat vind je ervan?
Ja maar ik heb geen Live, dus dat maakt voor mij niet veel uit. Alhoewel ik het binnenkort wel krijg....
Ik ook niet ik ga live samen met MM3 kopen heb gehoord van een actie bij dixons MM3 en xbox live pakket samen 90 euro..
prety cheap, kzou dat wel doen als ik nog geen live had. maaarre ik denk dat het spel een topper wordt.