Waarmee zijn de graphics te vergelijken? met Burnout 2 bijv?. In iedergeval, zijn er ook al filmpjes te downloaden?? Ik heb eigenlijk nog géén één fimpje gezien. En ik heb eerlijk gezegt niet echt zin om 18 bladen door te ploeteren.
Geen review copy? want vandaag zou de game verstuurd moeten zijn naar de distribiteurs (schrijf ik dat zo goed?)
Ik hoop dat ik hem ook snel krijg. Heb er zin in. Vooral dat er bepaalde voertuigen moeilijk te unlocken zijn. Ben ik weer even bezig. Aan de andere kant: waar moet ik de tijd vandaan halen.
Naja, het gaat om de inhoud van de disc, al ziet een retail er wel wat beter uit dan een masterdisc...
*kijkt jaloes* *kijkt in portomonnee * *Denkt, argg* *gaat hem toch maar halen de 20e geld of geen geld* eerst brute force natuurlich!
Nou GooDy wat zijn je indrukken van het spel. Valt het tegen, is het zoals je ervan verwacht had of is het über?
Ik snap d'r dus echt niks meer van. Nou lees ik in deze thread, en overal eigenlijk dat hij in juli komt, 17 juli dacht ik. Nou lees ik een een nieuwspost van vandaag, klik, dat hij in juni nog komt. Wat is het nou
Is het al een druk in de live lobbies van MM3? hebben veel amerikanen deze game aangeschaft, of is het nog lang wachten todat je een game kan beginnen?