Genoeg lobbies om in te crashen. Probleem is dat het amerikanen zijn. Nu zijn de amerikanen opzich niet het probleem maar eerder de afstand tussen beide landen.
Waarom? Ik kan niet zeggen dat ik echt last van lag gehad heb. Net weer uurtje capture the gold gespeeld tegen aantal Amerikanen en hoegenaamd geen lag. Daarnaast speel ik liever tegen Amerikanen dan (de meeste) Europeanen...
Ik zeg niet dat de connectie voor iedereen slecht is. Maar er zijn mensen die wat minder bevoordeeld zijn op ADSL of Kabel gebied. Ik heb tot nu toe zelf nooit problemen gehad op Amerikaanse gehoste games. Problemen heb ik alleen als mijn provider aan het k*tten is of als ik ook aan het downloaden ben, maar dan is het mijn eigen fout.
Hehe, nee, ik heb met mijn verbinding (Wanadoo ADSL Basic) hoegenaamd geen lag. De enige Live game waarbij ik wel lag heb, maar mij toch niet interesseert, is Unreal Championship. Heerlijk om lagloos door te rijden in MM3.
volgens mij dringt mijn vraag niet helemaal door, heb je het spel in de winkel gekocht of via via gekregen (van een leverancier ofzo) ?
In eerste instantie valt het misschien wat tegen, want de graphics waren inderdaad behoorlijk de hemel ingeprezen. Maar als je nagaat hoe groot de twee steden zijn en hoeveel detail er ondanks dat toch nog in zit, zijn de graphics eigenlijk helemaal niet zo slecht. Je cruised voor je plezier door de steden om de stad te bezichtigen...
Dat tovert weer een lach op mijn gezicht, k heb echt zin om samen met mijn mede Xboxworlders te cruisen
owkeeee, ik snap er ook nix meer van! heb eerder in deze thread ook al 27juni geroepen, maar iedereen zegt wat anders?! en omdat t in een nieuwspost staat van xbw, wil nog niet direct zeggen dat het klopt (nie afkrakend bedoeld hoor).. en tothegame zegt ergens in juli!.. weet nou niemand het precies?
ik hoor van iemand binnen DICE zelf dat de game vandaag shipped (voor Europa). Met wat logisch denken zou je tot de conclusie komen dat de game dan uiterlijk de 20e in de winkel zou moeten liggen. En ook al omdat GooDy een PAL versie van MM3 heeft (winkel versie), wordt mijn verhaal wel reeël Ik ga morgen naar Amsterdam en zal ff de grotere gameshops langs lopen (shops die vaak games al in de schappen hebben liggen voordat ze officieel uitkomen)
[patsmodus]ik heb Demon DSL, 64kilobyte up, en 256 down oke downstream is niet echt ubersnel, maarjah de up wel! en dat is echt tof hoor, maja mag ook wel met 3 pcs en 2xboxen.. [/patsmodus] dus mij maakt 't nie uit hoe zwaar de verbinding moet zijn..
ja, als ze hem binnen hebben versturen ze hem, maar ze hebben hem nog niet binnen en Donderdag komt gcshop weer online
Het is inderdaad jammer. Maar dat zal enorm veel zooi vreten, en dan krijg je volgens mij aardig wat LAG online en ook als je gewoon splitscreen doet.