[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Om eerlijk te zijn mis ik het verkeer online totaal niet, ik moet er niet aan denken dat het verkeer je ook nog eens in de weg gaat rijden. Dat zou echt één grote chaos worden!

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je een beetje snelheids gevoel in MM3?

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Absoluut! Af en toe zelfs te snel, je schiet zo een afslag voorbij of raakt in een gigantische slip. :)

4. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    vet deze game gaat heersen op xbox live als race game

5. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    chaos = madness, en ja, spel heet ook midtown madness 3 dus ja!;)
    hehe sorry viel me gwoon op:p

maar wanneer komt ie nou uit dan?!
    wil em echt! en die game gaat cker xboxlive heersen}:]:D

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi, dat is beter. Lekker jagen met die hap :9. En is de sound mooi gedaan, dus kwa geluiden van de auto's zelf en van de achtergrond?

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gasten, ik kan me niet eens voorstellen hoe vet het was geweest mét verkeer.

ik vind het echt jammer dat dat er niet in zit in de multiplayer, dat levert namelijk echt coole situaties op. Veel beter dan zo'n dode stad waar in nog een paar gekken rondscheuren, de sfeer is dan gewoon minder, stel je voor hoe cool het zou zijn om dat cops n robbers te spelen in spitsuur.

nou?

8. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    tis erg jammer dat er geen verkeer is... en dat de voetgangers gewoon weg springen voor je auto... het is dus idd gewoon een dode stad... meer een groot labyrinth dus... maar vast wel leuk... ik ga hem halen zodra hij er is... ik hoop dat gamespot, ign of xbw snel met een review komt

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

ja eigenlijk wel.....maar je wilt niet weten hoe enorme lag je dan krijgt.

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Is de lag nu erg in splitscreen offline? Of alleen maar als er veel tegelijk gebeurt?

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Jongens, je bent zo gefixeerd op de andere racers en het voorblijven, of de coin pakken voor de rest het doet, of niet gecrasht te worden, of die anderen te taggen.. etc etc dat je niet eens doorhebt dat er geen verkeer is denkik.

En ten 2e is het technisch bijna onmogelijk dit perfect te implementeren (alles moet bij iedereen 100% synchroon lopen om een zo eerlijk mogelijke speelervaring te hebben). Omdat elke positie van elke auto en voetganger naar alle xboxjes moet worden gedistribueerd vreet dit bandbreedte. Dan liever met zijn 6en wel met zijn allen tegelijk kunnen praten, schreeuwen, joelen en fun hebben met de voice communicator ;)

Zoiets zal vast wel geimplementeerd gaan worden in online games, maar waarschijnlijk pas als mensen standaard een vette BB verbinding hebben en een iets sterker consoletje.

12. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja das waar... en ik kwam er net achter (ja ik weet het... latertje) dat dit de zelfde spellenmaker als rallysport is... gaafff!!! dat is in mijn ogen nog het beste racespel tot nu toe... superbesturing!

13. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    welke auto's zitten er eigenlik in het spel??

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    En van Battlefield 1942:)

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

dat niet nee :)

maar toch, met een beetje innovatie en creativiteit moet zo'n probleem toch op te lossen zijn. Daar heb je een xbox voor.

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de enige creativiteit kan zijn dat de graphics omlaag moeten. Of kleinere steden. Of de auto's en gebouwen minder polygonen en minder lighting en al die bagger doen.

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of auto's op een 'rails' die op elke xbox precies dezelfde route afleggen en dus door de xbox zelfs bijgehouden worden...alleen ff inlezen waar ze zitten als je een game binnenkomt....

wel een baggerwerkje om te implamenteren ben ik bang ;)

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik denk als ze op zo'n rails zitten heb je weer wat problemen met als je er als een gek tegen aanklapt en een enorme ravage achterlaat. :)

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er een event is waarbij de auto's op de 'rails' betrokken zijn...dan moeten die gegevens doorgeseind worden....

(best I can think of really...;))
    Edit: of ze maken er gewoon hele 'harde' auto's van :p

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja voor mij is het ook makkelijk praten, maar jah. als je met grote poeha Midtown Madness (and I stress the word, "madness) multiplayer live support en de hele mikmak aankondigt. Dat dit soort dingen dan geregeld moeten zijn.

tis gewoon een beetje half werk dat ze et verkeer gemakshalve maar even weglaten. maar goed, et is vast wel een cool spel.

Deel Deze Pagina