1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gemakshalve, maar als ze dit wilden implementeren moest waarschijnlijk iedereen een internetverbinding met een upload van 10 Mb per seconde hebben om het lagvrij te krijgen en dat is best een duur grapje.:)

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

er zijn manieren om problemen op te lossen, ik zou niet weten welke want ik ben geen programmeur. Maar om daar niet eens wat te proberen vind ik wat gemakzuchtig :)

kijk we zijn vast nog niet op het punt dat te kunnen realiseren, maar toch, k vind et jammer.

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt er geen idee van hoe het zou moeten, maar toch weet je zeker dat dit "problelm" opgelost kan worden :confused:. En natuurlijk hebben de programmeurs dit hele probleem niet eens geprobeerd aan te pakken, nee ze hebben het gelijk van de baan geschoven?

No offense, maar je doet nogal wat vage veronderstellingen zonder met feiten te komen.. Feit is wel dat een "bloeiende" stad nabootsen met vele auto's en voetgangers ontzettend veel data kost. Van elke "entiteit" moeten alle posities worden bijgehouden, en naar elke xbox worden doorgestuurd. Maar niet alleen posities, nee ook de schademodellen kunnen realtime zorgen voor veranderingen. Hoppa, weer een berg extra overhead om te distrubueren naar de andere Xboxen.

Om dit alles compleet synchroon te houden (iedereen moet exact hetzelfde zien op zijn scherm, ook om het eerlijk te houden) heb je ontzettend veel bandbreedte nodig. Natuurlijk kun je ervoor kiezen om maar weinig "verkeer" in de stad te plaatsen, maar wat is dan het nut ervan?

Die laatste zin heb ik absoluut begrip voor, het is ook jammer. Hopelijk kunnen dit soort dingen binnenkort wel, maar dit goed implementeren is geen kattepis!

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hey marius, jij ook een midtown madness aanhanger? :D

ik zie al een tijdje dat die DL steeds online is in midtown madness, damn (JALOERS :D) maarre 27 juni komt ie he? ik ben druk aan het proberen om de game te winnen tijdens het moto gp event van gamekings enzo maarre als ik 'm niet win dan koop ik 'm alsnog meteen op de release, dit lijkt me zoooo bruut! count me in!

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    }:] *) Game is echt de moeite waard! :cool: Ik kan niet wachten tot ik half Nederland eruit kan racen. :+ De andere helft neemt Mirik wel voor z'n rekening. ;)

Verwacht binnenkort een single- en multiplayer review hier op XBW.

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    whahahhaha damnnnnnnnn ik heb net deze hele thread door zitten lezen, nou ja bijna dan, vanaf page 30 tot deze, en ik heb alle eerste indrukken even gelezen, dit is echt zo'n über OWNAGE niet normaal meer, i can't wait! moto gp 2 moet eventjes plaats gaan maken voor deze game! woeiiii i'm happy!

edit: oja wat ik ook nog even wou zeggen:
    met deze shit weet je waar je een xbox voor gekocht heb he :D die graphics (schijnen nog mee te vallen maar daar gaat 't nou ni om) die gameplay, dat gecrash, die voice, ragggee!! ben blij dat ik die xbox heb gekocht voor 400 euro vanaf 't begin! bill bedankt! :D

Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, deel 1 heb ik kapotgespeeld. Echt een bruut spel. Nu heb ik dan met MGP Ownage MM3 gewonnen. Hopelijk komt hij snel, want ik kan echt niet wachten eigenlijk.

Die fun op Live gaat echt heersen. Mark my words :cool:

p.s. Kaliet.. neem een kalmeringspilletje. Je moet nog 1,5 week :D

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu voor de lol even MM2 aan het spelen om in de stemming te komen. :) MM3 lijkt me echt een lache spel. Vooral de gameplay, en daar doe ik het ook voor, als hij 27 juni uit komt:

9 days to deadline :D _O_

9. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 wordt echt een tegenvaller

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Whahaha! Dude, er zijn hele pagina's hiervoor vol geschreven met mensen die het zo een ontzettend cool spel vinden, die het al gespeelt hebben. Hoe kan het dan nog gaan tegenvallen?

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zet er dan ook argumenten bij waarom je denkt dat het zo'n tegenvaller zal zijn.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Simpel, die jongen heeft een te hoog verwachtingspatroon, op die manier valt elk spel tegen.

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand hem al vandaag gezien of zo ik moet hebbe hebbe hebbe hebbe kan niet meer w88 aaaaaaaaah

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Komtie vandaag dan al? toch pas de 26ste?

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    27ste maar zag iemand zeggen dat ie waarschijnlijk al eerder in de winkels zal liggen en waarschijnlijk uiterlijk de 20ste dusse was ff benieuwd :mad:

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5

Zie dit bedoelde ik . :)

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Na games zoals Halo en Halflife zijn mijn verwachtingspatronen ook wat hoger komen te liggen :D

18. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of de pc versie verkeer had in de LAN mode, ik zal toch eerst Live moeten aanschaffen om volledig van dit spel te kunnen genieten.

Weet iemand wat de playmodes zijn met SYSTEM-LINK ?
    in 2p multiplay mode heb je alleen Cruise en Blitz waar ik
    snel op uit gekeken was. Iemand al ervaring met system link ? :confused:

Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    bij MM2 op de pc had LAN ook geen verkeer.

20. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- quote ik me zelf

http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=57&page=1 :D

Oke dan , Xbox Lan feesten worden aantrekkelijker !

Deel Deze Pagina