Tracks unlocken hoeft niet, auto's inderdaad wel. Ook paintjob's, maar het kost wel veel tijd om die allemaal te vinden. Zo erg is de Single Player ook weer niet hoor, al is Live natuurlijk wel leuker.
Ik ook. Heb hem vorige week gewonnen met de MGP Ownage wedstrijd, maar heb geen idee hoelang het duurt voor ik hem krijg Als hij al in de winkels ligt en ik heb hem nog niet, dan koop ik hem alvast. Die andere kan ik toch wel kwijt Al de berichten hier en vooral op amerikaanse forums maken me zo ongeduldig als een klein kind voor sinterklaas... P.s. Mike, zeer coole avatar. Bruce Allmighty moet ik zien!
Nope, het coole is juist dat je online al gelijk bijna alle auto's hebt! (zo niet alle). Er zijn alleen nog een paar secret cars verborgen, weetniet of je die online kunt vinden...
In principe zijn inderdaad alle cars online al unlocked, alleen de secret cars moet je zelf winnen. En je raad het al, daarvoor zul je heel wat offline moeten gamen om die te unlocken. @ Marius, yup, ik zit ook op die film te wachten, vandaar mijn Jim avatar. Ik ben sowieso een grote Jim Carrey fan...
Shit, krijg hem pas begin volgende week. Als troost krijg ik morgen SOFII binnen. Als ik nog tijd heb dan haal ik hem ook even. Mooi man, ik heb er zin an
vandaag las ik ergens op een amerikaans forum dat iemand in de SP alle auto's (+2 secret cars) had unlocked. En dat waren er 34 zei hij.. p.s. voor de fans: Een interview met de makers van MM3 kun je hier vinden!
Idd, maar hoe meer, hoe beter Lijkt me wel zwaar cool om met een Pizza scootertje rond te rijden op Live. Tussen al die grote bussen en dan lekker door steegjes raggen als ze "hunter" spelen (weetniet of dit ook echt kan, maar lijkt me gewoon cool)
damn, door deze posts krijg ik echt zin om dat spel te spelen! ik hoop dat ie eerder komt dan volgende week
ik geloof dat sinterklaas hem bij mij op 19 juni om 16:45 door de brievenbus zou doen, ik ga maar eens ff kijken
Komt hij nu ook daadwerkelijk eerder in de winkels dan? Dan ga ik morgen gelijk dat spel halen en dan ruil ik mijn gewonnen versie wel, wanneer ik die ooit krijg
Heeeej, maarre ik had gelezen dat je met een scooter kon rijden. Ik weet niet of het om een pizza-geval ging!!