Jullie mogen mij ook toevoegen, graag zelfs . Ik speel nu elke dag tegen die Amerikanen maar met Nederlanders is het toch voor leuker. Dus voeg me maar toe voor een potje MM3 .
maar effe serieus. Kan je nou wel of niet met een guest via xboxlive Midtown Madness 3 spelen (ik wil het graag van iemand horen die het spel al heeft )
Ferari's niet volgens mij. Wel een Lotus Esprit . Kijk eens een aantal post terug. Daar heb ik een lijstje van auto's die je kan unlocken. Welke auto's er nog meer zijn kun je mischien in de manual lezen! @ The Messanjah. Lotus Esprit V8 is ook een Lotus, gaat de prijs mooi aan je voorbij.
bwhaha basterd andere beetje misleiden Maargoed, met de auto's zit het wel voor elkaar, je hebt misschien geen ferrari en geen porsche maar een lotus is ook niet mis, als je de pk's maar kunt voelen vind ik het wel best. En trouwens, de echte bikkels rijden in de mini cooper
w00t add mij ook jongens, Ik wil rijden tegen Nederlanders!!! Zo als wij het spel eindelijk hebben he, dan gaan we met z´n alle online en alleen in mini coopers rijden, wahaha dat wordt dikke ownage!!
oeh nou als jij het zegt Damn ik kan echt niet wachten totdat ik dat cdtje in me boxje mag stoppen!!!!! En velen met mij i guess Wel verrot dat sommige hem al paar weken spelen...This world is not fair
whaaa ik kan ook egt niet wachten.. iedereen die live heeft + mm3 --> add me ff.. ps is het zo dat je op live al meteen alle auto's kan kiezen, of moet je eerst alles in de sp unlocken?
Ik ga lekker in een mini rond tuffen door de grote stad tussen al het geweld van de grote voertuigen.
Je kan alles al rijden, behalve twee auto´s. Maar je kan dus al meteen in een super snel karratje gassen!!
Volgensmij is echt de helft van deze thread gekwijl van mensen die zeggen dat ze zo graag dit spel willen spelen. Dit moet echt een topper worden.
ik heb hem niet hoor er zijn hier maar 1 of twee gasten die hem hebben. En dat zijn geloof ik gewoon review versies. /edit: Ik ga jullie allemaal ff adden, ik heb jullie allemaal al opgeschreven, duss als er een Dutch Salvation jullie friend wil worden. Schrik niet, en geef me een warme binnenkomst, en dan zal ik jullie niet al te hard whoopen met mm3