ik wil MM3 ook maar zit nog te twijfelen of ik die zal halen of burnout 2.....advies iemand mischien...?
eh mm3 is heel vet maar dat komt ook door live. op ign krijgt het spel een 8 voor de single player maar doordat de live experience zo goed is wordt het een 9. en het is waar je van houdt. doelloos rondrijden in een stad en alles omverbeuken of racen op snelwegen en een zo groot mogelijke crash veroorzaken..
Zo waar blijven de mensen met MM 3 die live hebben???? Spelen met die engele is al de bom maar met gewoon wat nederlanders maakt het nog 10x vetter! Yo Dark Prince: voeg me toe dan! edit: He Wouter of Mirik, jullie hebben 'm al. Kunnen jullie me niet eff toevoegen? Kzal jullie gamertag heus niet doorgeven ofzo
Review Yellow Op www.gamespy.com is er een review van Mm3 + nieuwe screens. tis wel in het engels maar ja dat is nog niet erg e. wanneer komt eigenlijk de review hier op xbw
ah oke. en is er nog een kans dat ie uitgesteld wordt. want dat is ie al geweest e. en daar stond ik dan in die winkel nie echt tof. Tompy
De reviewcopy is al een dikke week in handen van onze Mike, daar hoef je je geen zorgen over te maken
hey, kunnen jullie dan ook een vergelijking trekken tussen BurnOut 2 en MM3 in jullie review? Ik wil nl erg graag weten of MM3 offline leuker/even leuk/ bagger is inverhouding tot B2 of MidnightClub2 ....
ik heb zelf burnout 2 nie... maar ik heb mm3 wel en denk dat die leuker is offline want bij burnout 2 is het steeds racen en crashen, maar bij mm3 is veel meer afwisseling je kan undercover gaan en daar opdrachten uitvoeren. of je kan blitz , checkpoint enz. gaan doen.. duzz denk dat mm3 wel stukkie leuker is
Single player is vet bij MM 3, maar de multiplayer is echt nog 10x vetter. Vooral hunter is erg vet om te spelen omdat je op het ene moment de cops je vijand zijn en op het volgende moment ga je met zen alle achter de andere aan. Ook erg leuk om te zien is als er een andere auto ineens een enorme jump maakt!
Voor de gewone mens is het spel pas 27 juni beschikbaar. Ons een beetje lkkr maken terwijl wij nog 5 dagen moeten wachten . Maar als ik um binnen heb ben ik online te vinden, en met mij volgens mij nog heel wat meer xbw members.
the flood ik zal je zeker toevoegen maar ik ben momenteel ff bezig met de single player en ik heb een heleboel clanmatches met GR edit: dus ik zal pas volgende week echt online gaan (nu kan ik toch bijna niet)