woei morgen nieuwe tv halen. 82 cm Breedbeeld van Philips Kan het niet aan me tv liggen dat de graphics slecht of goed zijn *)
Het kan wel, maar dan moet je er al met je neus op zitten. En ik denk als je een 82 cm beeldje aanschaft dat je er dan ook wel enkele meters van af zit.
heeft iemand deze game al stiekum ergens gespot?? hij zal toch wel in een of andere winkel stiekum wat eerder te vinden zijn?? oh man ik kan gwoon niet meer wachten ik word gek...
Klote man, ik dacht, die game komt mooi 17 juli, ben ik net weer van vakantie. Wordt een game nét nu een keer vooruitgeplaats ipv andersom. Maar ik gun het jullie
jongens....ik speel de game inmiddels 2 dagen non-stop zo'n beetje en het is weer duidelijk: Hier is Live voor bedoelt. F*ck de shooters en andere vage zooi. Dit is absoluut de nummer 1 Live game die er is. Oke tot CS en Halo 2 dan..
LOL the flood, hou toch eens op met het zeggen dat het een super game is ik wil ook spelen! maar ik kan nu niet spelen GVD want hij is niet uit, niet eerlijk! (maarja, toch leuk om te horen dat mm3 ruleert )