In cruise mode blijf je gewoon 3 seconden stil staan, en dan ben je weer helemaal heel. Tenminste, dat was zo in MM2.
effe zeiken: Dat waren er 5 Heb vandaag trouwens geld overgemaakt naar Gcshop dus binnenkort heb ik ook MM3 *)
Ik heb hem expres niet besteld bij gcshop, want dan duurt het weer een dag langer in verband met het opsturen, en zolang kan ik niet meer wachten .
Wat is dit tog een ruig spel Ik ben er over aan het nadenken of ik hem meteen vrijdag al ga kopen of nog ffies wacht op men salaris
hmm, mijn bankrekening heeft (gelukkig) geen problemen met een xbox gamepje (vrijdag weet ik weer waarom ik werk en soms denk van damnnn waar ben ik mee bezig )
Het eerste MM3 artikel voor de MM3 featureweek staat online en gaat over de multiplayeropties van de game. Ik denk dat velen daarin wel geinteresseerd zijn... XBW Artikel: Midtown Madness 3’s multiplayeropties
LoL spel word echt master.. ga m direct halen met xboxlive (live = voor mn broertje), dan maak ik em lid (lid?) via ilovelive.com, en krijg ik mooi een game erbij! plus dat ik dat al gedaan heb met 'n maat van me lol 3 games v/d prijs van 1
damnnnnnnnnnn ik heb dat multiplayer ding gelezen van DL, jezus christus wat een OWNAGE game capture the gold yummie, en hoe DL dat dan verteld you're the best de één probeert de hideout save te houden, en de andere probeert het goud er naartoe te brengen, en nog een ander probeert die achtervolgers van je van de weg te maaien, heeeerlijk i love it i love it i love it!!!! i love live! en die pics ook erbij, zie je die audi die bij dat ene gebouwtje staat (kan effe niet op de naam komen, ik was er geweest toen we naar de tour de france gingen) oja arc de triomphe ofzo, dikke ownage en die bus die door dat tunneltje rijd en al die auto's crashed damn ik kan gewoon niet wachten... Als je dat met allemaal Nederlanders gaat spelen heb je ook niet zo'n FUN, of hunter, dat was toch dat er eerst eentje de politie is, en dan weer iemand moet tikken enzo en dat er een persoon over blijft waar op gejaagd word, hahahah hoezo worden dat super xbox live dagen... ik wil 't ik wil 't ik wil 't!! NU!!! damnnnnn
jammer dat de multi play zonder live nogal teleurstellend is..ik hou het gewoon bij burnout2 misshcien geen vrijheid, maar wel lekker zonder framedrops racen en crashen
Raad eens....... Mijn mm3 is vandaag verzonden naar mij. Morgen al mm3, yes eindelijk. Kan niet w8en. Zodra ie er is laat ik wel een impressie 8er.
ik denk dat ik hem vandaag of morgen ook ga bestellen bij gcshop is ie 44,50 incl...vet cheap... nu nog ff wagten op alterbnatieve betaalmogelijkheden van xbox live, dan kan ik live gaan aanschaffen ....