nee ik denk dat zij hem vrijdag of donderdag zel fpas binnen krijgen endan wordt ie verzonden en dat duurt 5 werkdagen staat er op die site, dus....maar het gaat me er meer om dat ie in de gc shop 10 tot 15 euro goedkoper is...
HEY odebeijer, waar heb jij 'm dan vandaan? mja ik wil 'm ook wel bij de GCSHOP halen voor dat spot prijsje, maarre ik wil 'm vrijdag gewoon hebben en ik heb ook zo'n free id van frs, dus dan word ie 60 - 6 = 54 joeroz scheelt 6 euro met de gcshop ongeveer...
Jamie Jamie.......smullllllll....Dimplus heeft hem binnen en heb net een bevestiging gekregen dat hij vandaag naar me verzonden word.....heel lullig dat ik nu ff me baas moet afbellen dat ik deze week niet meer kom Zie jullie wel online guys! Morgen eerst ff de single player spelen...weet ik in ieder geval al een mooie car te upgraden
@Kaliet: ik heb hem bij GCshop vandaan, had em eind mei al in de pre-order staan. Als het meezit is ie morgen binnen.
als GCShop en DIM+ hem nu al versturen, is hij toch ook zeker al in de winkel te krijgen? Ik zou zeggen van wel... *rent naar auto en neemt middag verder vrij*
Volgensmij vind jij het echt een leuk spel hè. Valt niet zo op hoor, denk ik zeg het maar even. *checkt gcshop.nl* STATUS: Bestelling verzonden. YEEEAAAAAAH!!!!
Whoooooooooooooooot, bij mij is ie ook verzonden. Heb ik hem dan morgen binnen? Dit wordt wel moeilijk, zit midden in een proefwerkweek. Nou ja dat gaat even voor.
Bij gcshop kan je hem ook niet meer pre-orderen, er staat ook geen datum meer wanneer hij verwacht word. Damn, deze game is uit! Whoei!
denk ik niet er staat dat de levertijd 5 dagen is dat zal wat overdreven zijn maar morgen is wel heel snel....