Nee, dat heeft niet alleen te maken met verzenden. Ze moeten ook het geld ontvangen, pakketje klaarmaken en dan verzenden. Ik denk dat als ze hem vandaag op de post doen dat ik hem morgen krijg, want dat is meestal toch?
Ok mensen, we hebben het allemaal doorstaan. Laten we god op onze blote knieen bedanken voor dit geschenk uit de hemel! Fuck god Thanks Dice
Gaat vanmiddag en morgen ff langs alle winkels in nederland om zijn mm3 optehalen Of het lukt weten we niet he maar daar gaan we niet van uit MM3 here we come
Ik ben net ook nog ff langs wat winkels geweest en ik kreeg zelfs het antwoord: VOLGENDE MAAND *schrapt de niet nader genoemde winkel van zijn winkellijst Morgen nog maar een keer proberen
aargh wij krijgen hem pas vrijdag in onze game winkel. Kunnen jullie allemaal al oefenen en mij dalijk op m´n kont schoppen. Maar Gelukkig maakt xboxworld het wachten wat makkelijker door die geweldigge mm3 thema week. Vette online preview hoor D.L.
Hey, Mike Bedankt voor die Special. Dankzij jou ga ik em nu kopen, en hij lijkt em nu vet tof. Jij bent de verantwoordelijke als het toch een miskoop blijkt te zijn Cu - VySio
en jullie hebben ook echt een winkel waar hij al in ligt? Of alleen ter distributie zoals gcshop en DIM+? heb net de FRS uit Gorcum gebeld. Die heeft hem nu nog niet, en als ze hem krijgt voor vrijdag mag ze hem waarschijnlijk ook niet eerder vrijgeven denkt ze..
Het is geen preview, het is gewoon een review over de multiplayeropties van MM3... Hmm, ik denk dat ik maar eens wat bodyguards in ga huren... Nee serieus, als je een beetje van race games houdt en je hebt Xbox Live dan is dit zeker een aanrader.
Dan issie ook offline erg tof Ik heb houdbaarheid nog niet kunnen testen, speel hem vanaf vanochtend maar het speelt lekker, heel lekker. Het is ook offline met 2 speler splitscreen te doen.
Live verlengt de houdbaarheid van de game enorm en je zult vlugger de game in je Xbox stoppen om even te ontspannen. De single player is ook leuk om te spelen, maar kan op z'n tijd gaan vervelen. In de loop van deze week een uitgebreide single player review op XBW, ik zou nog even wachten met bestellen als je nog niet zeker weet of je deze game wilt aanschaffen zonder Live.
Hoe zijn de graphics eigenlijk Wouter (of een ander die hem al heeft?) Gezien het feit dat de steden immens groot schijnen te zijn snap ik dat daar erg veel power voor gevraagd wordt. Maar de 1 vind de graphics in 'dat licht bekeken' erg mooi, de ander niet zo.. vandaar mijn vraag. En het gevoel van snelheid schijnt niet zo hoog te zijn bij langzamere auto's.. het raggen is wel heerlijk neem ik aan? Lekker arcady beuken & crashen?
thnx guys! Maar zie, ik heb nl BurnOut2 ook al hier liggen en die vindt ik vet cool, maar om nu weer een game uit hetzelfde genre te kopen...ik heb het geld wel, maar tis ook de bedoeling dat ik ook wat spaar voor de games later dit jaar....kunnen jullie evt in de Review ff een vergelijkinkje trekken tussen beide games (offline)