Het gaat mij vooral om de multiplayer en dan niet via XBL hoop dat je met 4 players kan spellen, 2 zou ook al leuk zijn. En dat je dan ook gewoon de Free mode kan pakken en dat je lekker kan cruise in de stad.
MM3 onderscheid zich van andere (simulatie) racegames door het crash en beuk gedeelte. Alle auto's kunnen kapot, overal kan je in (bijvoorbeeld een sloot), tegen of overheen rijden. Wat mij vooral laggen lijkt is via live 'fraggen' (je weet wel, 'flip zoveel mogelijk tegenstanders omver', of 'maak de grootste crash' ). Ik heb ook nog een vraag: Kun je de opdrachten (pizza bezorgen enzo) ook met zijn 2 doen?? Tegen elkaar bijvoorbeeld. Op ToTheGame staat de release op 11 JuLi
Ik hoop dat er niet te strakke 'banden' om het parcours zitten. Bij RSC werd je te snel met een zwart beeld en een reset geconfronteerd. Het cruise aspect lijkt me wel erg leuk. Soms heb ik geen zin in ingewikkeld competitief bezig zijn, maar wil ik lekker op mijn gemak wat rondtoeren. - Locke
op xbox addict staan een hele boel nieuwe screens van midtown maddness. http://www.xboxaddict.com/products/not_released.php?Product_ID=364
Volgensmij heb je nog nooit een MM game gespeeld. Je zit gewoon in een stad. Je kunt gewoon cruisen, binnen de stad natuurlijk. Je kunt in het water, in de lucht. Je bots alleen maar als je echt tegen iets opbotst. Bijv. een muur. Het is gewoon niet te beschrijven Dit is echt een Live!-Must-Have Net als (bijna) iedereen hier kan ik niet wachten op deze game.
Volgens mij is het echt heerlijk omdat als een mongool door de stad te cruisen en even over een openstaande brug te springen en dat je dan ineens iemand datzelfde maar dan van de andere kant ziet doen (een xbox liver dus) en dat je dan een vette crash maakt. dat is het echte MM gevoel
(Official) site van Midtown Madness 3 Hier is ook een filmpje te vinden van G4, die Amerikaanse game-zender. En de Boxart gepost door onze eigen Jordi:
Geweldig omschreven! Of dat je met zijn zessen tegelijk allemaal vanuit een andere kant op die ene golden coin afstormt en 1 ervandoor gaat met die coin en de 5 anderen vet op elkaar knallen.. stel je dat eens voor... met Voice support. FUN! hehe dat worden "verhitte" races! MM roeleert
Heb gemailed naar de mensen van Dice, en gevraagd wanneer nu MM3 uit zo komen, want de een zegt dit, de ander dat, etc etc.. Want in het xbox-magazine stond 1ste kwartaal 2003, en hier word o.a. juli geroept, etc etc.. Dusss, Observe Dit was hun reactie; -- Hi and thanks for your e-mail! Midtown Madness 3 will be released in June 2003. In other words, coming soon to a shop near you! Kind regards, Jenny Bergman --
Nice! Kgaan deze ook zeker kopen allez mijn zus!!!!! De grafix zijn ook in orde !!!! Because she loves the free ride mode!!!!!!!! (geniet er mee van
heheh Ik ben 'm nu aan het spelen! Echt vette game boys...Wordt megacool op Live. Dit is er wat op mijn EU releaselijst staat: Midtown Madness 3 MSG 06-27-03