Nee het is gewoon een bestaande spray paint, net zoals je die hebt/had in Gotham Racing met bv de Ford Focus in rally kleurtjes ofzo.
oh dat is wat minder vet.... ik had gehoopt op iets ala moto gp 2... zelf een logo maken enzo...JAMMER!
Je kan wel iets zetten op je nummerbord volgens mij. Zoals je naam ofzo of dit: Please get behind my Zal wel te lang zijn lol
ja idd vindt ik wel jammer dan krijg je egt net als bij moto gp de vetste designs...gemsite kans miscgien...
Ik zat net met een stel amerikanen te gamen en er had er 1 een auto die ik nog nooit gezien had. Nou begreep ik dat je die auto krijgt als je de hele game in singleplayer uitgespeeld hebt. Zou wel goed zijn want dan is er echt een reden de single player helemaal te spelen maar ik zoek nog ff verder of het wel klopt . Ook heb ik net een vette bug gevonden, achter in Washington DC kan je ergens op een trappetje rijden en dan vlieg je over ene muur heen, vervolgens zit je achter de wand van het level en kan je onbeperkt door racen, heel vaag
Hey dat kan nog een leuke ontmoetings plaats worden eigelijk moet je ook Street Racen gaan houden alle auto's naast elkaar links en rechts netzo als bij FAF en dan gaan draggen haha lijkt me leuk en dan kommen de polities en dan move!!!
Hoe is het einde van de stad eigenlijk gemaakt? Rijd je dan tegen een onzichtbare muur of zijn er wegblokkades of hebben ze iets anders gedaan
nee je komt dan bij een straat huizen ofzo ----------------------------------------------------------- eigelijk moeten wij ook Street Racen gaan houden alle auto's naast elkaar links en rechts netzo als bij FAF en dan gaan draggen haha lijkt me leuk en dan kommen de polities en dan move!!!
Wat als je "hunter speelt" ?? Kun je nooit gepakt worden. Althans als je echt eindeloos kunt doorrijden!!
ja wel raar maar daar kan je zelf voor kiezen om heen te gaan en dat is nou niet egt tof om op die manier een partijtje te winnen lijkt mij...