Het einde van de stad is gewoon een rij gebouwen die je niet kan paseren. In Parijs is dat de Périférique, de ringweg rond Parijs. Daarnaast staan schutten met huizen en verder kan je niet. In Washington zijn het gewoon een stel gebouwen die de grens vormen. Daar is het ook heel anders in parijs dan een grote ronde. Maar dat zien jullie wel. Die bug is vreemd inderdaad maar ik ben er maar heel even overheen geweest en ik kon hem net niet terugvinden. Wel leuk is dat ik zonet in Washington veel meer verstopplaatsen tegengekomen ben. Een pand waar je in kunt jumpen en vreemde plaatsen waar me tegenstanders op de een of andere manier bij gekomen zijn en ik me afvraag hoe ze dat doen .
Pfff heb morgen best veel te doen. Ga nog tennissen, feest van school. Ach, donderdag heb ik tijd, ohnee ook niet? Vrijdag dan? Ohnee, dan ga ik naar Franrijk :{ Dan moet MM3 maar een weekje of drie wachten...
Ben blij dat ik 'em gepre-orderd heb bij de GCshop. Is de eerste keer dat ik blij ben dat ik iets bij hun bestel. Was nog goedkoop ook, iets van 44 euro ofzo
WOEI net 20 euro gewonnen met de staatsloterij (lot gehad omdat ik geslaagd, van de buren) dus dan word die game: 60 euro - 6 omdat ik free id heb dus 54, en nog eens 20 eraf is 34, hmm de game word steeds leuker hey en mensen, wel effe zeggen he als je die game ziet bij FRS
Vandaag gebeld naar FRS. Ze zouden 'em morgen krijgen. M'n buurjongen wil 'em ook Trouwens, ik las je reactie op m'n uberpwnatsj forum, bedankt
lol ik had ni te doen dus ging ik naar die site die boven je avatar staat, en toen zeiden ze iets over dat je er niet in zou komen ofzo, dus lulde ik maar mee maarja, sorry voor de offtopic
Ja, die eerste paar lukken nog vrij gemakkelijk, maar naar mate je de laatste missies nadert wordt het toch steeds moeilijker. Hetzelfde geldt voor de laatste paar blitz en checkpoint races.
Wacht even, jij geeft 'm kado aan je broertje, maar toch zien we JOU online die dag? Als hij gelijk gaat spelen dan kun je het wel vergeten. Die is de rest van de dag bezig met racen... Je geeft 'm gewoon kado om er vervolgens zelf van te kunnen profiteren...
Inderdaad Ik geef mijn broertje van 11 (dan 12 voor de niet zo snuggeren) Midtown Madness 3 kado en dan na 10 minuten kick ik hem (Ik ben toch veel sterker )en ga ik eens gezellig spelen! Dit is voor mij de laatste week op school en mijn broertje moet nog een aantal weken dus na zijn verjaardag moet hij nog naar school terwijl ik al anderhalve week thuis zit te brute forcen en andere spellen te spelen!
Ik denk eigenlijk dat dat unlocken de enige redding is voor de singeplayer ervaring met MM3 of zit ik dan fout?
Ja ik merk nu idd dat het al wat lastiger wordt Blijft cool Gerbo: Ik heb niet eens écht die drang om die auto's te unlocken - Vooral omdat ik weet dat als je ff Live start je ook met die bakken kunt rijden... Toch ben ik er wel lekker mee bezig want je pakt het echt zo op - Een learning curve van, nouja, 2 seconde ofzo Als je een beetje lekkere auto heb kan je er echt mee smijten en spelen Van volle snelheid in een slip + 180 of 360 zo de parkeerplek in bijvoorbeeld Supercool. Vanmiddag dus ook even met Mike en Femmerink online gedaan en dat kon me ook wel boeien. Ik vraag me af of het ook echt leuk blijft, dat zal toch vooral afhangen van de community - maar ik denk niet dat dat echt een probleem wordt gezien het enthousiasme hier