Ja, maar ik bedoel, als dat unlocken er niet in zat was het voor mensen zonder Live helemaal niets.... lijkt mij dan.,
Wat ik wel behoorlijk irritant vind is dat je niet naar iemand in je friend list kan toegaan. Ik zag eerst Mike online en daarna Fremmerink maar als ik erop drukte dan kreeg ik alleen te zien remove friend. En ja dat was niet bepaald de bedoeling....
WTF krijgen we dat weer? Het RTCW verhaal, je kan bijna nooit iemand joinen, lol dat is zwaar bout, hoe moet ik dan bij iemand in een nederlandse game komen?
je kan zelf een game hosten en dan zeggen dat het alleen voor friends is. Als iemand in jouw lijst dat dus ook heeft join je die game. maar alsnog...niet echt super handig
Dan ben ik wel available, maar zit ik niet in een online game. Dat is het Live Aware systeem waar ik van de week een nieuwspost over maakte. Je kunt wanneer je de game opstart inloggen op Live en vervolgens gewoon gaan spelen in de single player. Je moet dus gewoon zelf een game gaan hosten of in een bestaande game gaan lobbyen en dan inviten.
Staat nu gewoon te koop. Dus geen pre-order meer. Bij dimensionplus hebben ze hem ook al. Dus ik neem aan dat ie gewoon uit is.
woeiiiiii ze hebben 'm (niet bij de FRS) maar bij me plaatselijke gameshop Voor mensen die vlak bij heemskerk/beverwijk/castricum wonen: Bart Multimedia Begijnenstraat 9b 1941 BR BEVERWIJK 0251-216568 Daar ken je 'm halen En ik ga nu effe fietsen Edit: ik heb trouwens bijna alle filialen gebeld van de FRS in amsterdam maar nergens hebben ze 'm nog
Ik zit nu nog op school, ik hoop als me moeder al is gebeld door intertoys.. in de pauze effe bellen als ze niet gebelt is ga ik de stad effe af
geduldt mensen! ik weet dat het moeilijk wachten is maar hij komt heus wel. zo dat ook weer gezegt en dan nu: ff MM3 gaan spelen want hier is hij er wel al