1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    IK HEB HEM OOK! Zat in de post! Yeah! Whoohoo laters!

2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb um ook binnen, ben vanmiddag en vanavond vast wel online te vinden Globox NL is de naam. ik ga weer verder racen

3. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe is die nou?[en niet zeggen van alleen, ik heb hem.]

Hoe speelt die???

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereenheeft hem binnen van GCshop behalve ik... :'-(

5. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem net bij de Bart Smit gehaald in Breda.

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mensen voeg me toe...

ik ben helemaal klaar voor een potje MM 3!!!

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn zus haalt em vanmiddag op bij de NEDgame in Apeldoorn! WOOHOO! vanavond MM3-en, online!

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    heel ff gedaan. moet zo weer werken helaas.

heb alleen de cruise mode parijs gedaan. eerste indruk erg positief.

graphics is niks bijzonders, maar zeker niet storend
    auto, lekker arcade.
    parijs, klopt erg goed. zelfs de onbekende soldaat ligt onder de arc de triomph.

erg leuk spel is de eerste indruk.

Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ga naar bart multimedia in beverwijk en haal 'm :D maarre ik vind het een goeie game, online is het dikke fun, ik ging met femmerink en woutertje effe beetje cruisen, dat was wel lache en ik zit nu met een paar engelsen hunter te spelen, das ook wel vet maar ze zitten de hele tijd te praten over horror games enzo, vage gasten :)

edit: ja die soldaat ligt onder de arc de triomphe, ben ik laatst nog geweest :) en dat tunneltje daaronder klopt ook, ik heb toenet nog effe capture the gold gespeeld en ik zat er helemaal in, echt spannend was 't soms, ik had soms 't goud en dan gaan mensen je om een hoekje van de straat opwachten, en ik zag dat maar ja, dat was de enige weg die ik in kon gaan om m'n gold the stashen anders moest ik helemaal omrijden, dus ik vol gas die bocht om en net langs die auto haha heerlijk! SUPER GAME!

edit 2: hey hoe zit dat eigenlijk met capture the gold? je kan in teamverband het spelen en gewoon ieder voor zich??

edit 3: voor de mensen die twijfelen over de graphics, ik vind het er echt mooi uit zien hoor, ik stond zo bij de arc de triomphe met een zonnetje enzo, ik vind het mooi! en dat er geen verkeer is in multiplayer vind ik wel beter anders was het veels te druk geweest denk ik...

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whoohooooooooot, ik hem hem ook binnengekregen via gcshop.nl en hijh speelt geweldig, vette fun. De graphics vind ik helemaal niet slecht. Hij speelt echt lekker, erg leuk al die mensen. Ik zag zelfs een ventje lopen die had een xbox pakket in zijn handen*)

Ik kom vanavond online, moet nu ff leren voor proefwerkweek en dan ga ik tennissen. Ik ben T J R

11. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net binnengekomen (thnx GCshop), en nu ga ik live...

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt niet helemaal :) Onder de arc de triomphe kan je ook nog zitten (goed om te schuilen) en staan allemaal veteranen :D Hier heb je alleen een vage tunnel, maargoed ;)

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Juist, en dat klopt ook met het echte Parijs, want daar heb je ook een tunnel lopen met van die tegeltjes tegen de muren zoals in de game. :+

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een filmpje gezien, van midtown madness 3, en als ik het goed heb gezien, zit die tunnel waar prinses diana is verongelukt er ook in.

Ik ga hem vanavond spelen, be prepared....

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt... Is klein tunneltje, meer een soort viaduct eigenlijk.

16. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt een gruwelijk spel!! heb gister ff gespeedl bij een vriend, maar het speelt heel bekent. Heb alleen ff een soort of campain mode gedaan, dat je pakketjes moet bezorgen en taxi moet spelen, maar het is echt een goed spel en gaat hem ook kopuh ook :)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gruwelijk zeker :) Alleen denk ik wel dat de houdbaarheid vooral ligt in de community, als die niet lekker ontstaat heb je een probleem over een week of 4...

18. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    k heb hem vandaag binnen gekregen echt een heeel goed spel het is alleen jammer dat ik niet gebruik kan maken van de live opties :'-(

19. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    e-plaza heeft hem ook...

e-plaza heeft hem ook binnen...

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Te vet ik zit op het moment met een hele zooi xbw'ers te spelen en dikke lol hebben we zkr!!!

Deel Deze Pagina