ga naar bart multimedia in beverwijk en haal 'm
maarre ik vind het een goeie game, online is het dikke fun, ik ging met femmerink en woutertje effe beetje cruisen, dat was wel lache en ik zit nu met een paar engelsen hunter te spelen, das ook wel vet maar ze zitten de hele tijd te praten over horror games enzo, vage gasten 
edit: ja die soldaat ligt onder de arc de triomphe, ben ik laatst nog geweest
en dat tunneltje daaronder klopt ook, ik heb toenet nog effe capture the gold gespeeld en ik zat er helemaal in, echt spannend was 't soms, ik had soms 't goud en dan gaan mensen je om een hoekje van de straat opwachten, en ik zag dat maar ja, dat was de enige weg die ik in kon gaan om m'n gold the stashen anders moest ik helemaal omrijden, dus ik vol gas die bocht om en net langs die auto haha heerlijk! SUPER GAME!
edit 2: hey hoe zit dat eigenlijk met capture the gold? je kan in teamverband het spelen en gewoon ieder voor zich??
edit 3: voor de mensen die twijfelen over de graphics, ik vind het er echt mooi uit zien hoor, ik stond zo bij de arc de triomphe met een zonnetje enzo, ik vind het mooi! en dat er geen verkeer is in multiplayer vind ik wel beter anders was het veels te druk geweest denk ik...
Laatst bewerkt: 25 jun 2003