Ey, ik ga weer een spel kopen maar ik weet dus niet welke... MM3 lijkt me wel leuk maar issie echt zo leuk en raad je me aan om m te kope?
whahahhahahah OWNAGE!!! ik heb met 8 xbw'ers gespeeld, hunter was 't volgens mij dat was echt super! alleen net ging iedereen weg om te eten enzo vanavond ben ik in ieder geval werken dus ik ben er morgen weer
Het was super, echt een heerlijke,coole en gezellig online race game. Vooral met allemaal Nederlanders is het super.
hm.. nja ik ga m nu halen, moet wel weer alle gamesshops, software winkels en speelgoed winkels af om m te vinden waarschijnlijk maar ik zal m wel vinden
en hier is hij nogsteeds niet te krijgen. Heb net naar FRS Gorcum en Intertoys H'Veld gebeld => "nee meneer, nog niet binnen". Ik wil wel naar Futurezone in R'dam,maar ben pas om 5 uur weg op mijn werk en moet ik even 80 km afleggen van vlakbij Utrecht naar Rotterdam .. oftewel bergen met files. Weet iemand misschien een echte gameshop in Nieuwegein, IJsselstein (daar werk ik) of Utrecht + routebeschrijving *) ?
Sorry marius maar ik kan je niet helpen Maarre ik wou nog effe zeggen dat het ook een super vet potje was met al die nl'ers maar vanavond ben ik werken dus of na 22:00 of morgen weer... hmm ik zie jullie wel weer online! dag!
Hier is de 680e reply op dit geweldige topic Mooi van als die positieve reacties, als jullie daar nog ff mee doorgaan, vermaak ik me wel totdat hij hier op de mat ligt Mijn status @ gcshop: "Het verschuldigde bedrag is (nog) niet overgemaakt." Ik heb postbank en heb het spel gisteravond besteld en het geld ook gelijk overgemaakt via internet-bankieren, hoe lang kan het nog duren voordat ik hem heb ???
Live Chat gebeuren liever in het Centrale topic in het Live Gaming Forum jongens! Hier in Katwijk en Leiden hebben ze hem ook nog niet. In Leiden zeiden ze zelfs dat het nog 2 weken zou duren
GCShop gebruikt Rabo volgens mij. Bij een overschrijving van Postbank naar een andere bank houd de Postbank het geld een aantal dagen vast om rente over te trekken -Gaat dus nog tijdje duren...
In Nieuwegein op Cityplaza hebben ze een E-plaza, Bart Smit en Free record shop. Vooral bij de laatste is de kans groot dat ze hem al hebben. Zij zijn meestal heel erg vroeg met hun games. Ik zou zeggen kijk daar is. Ijsselstein hebben ze bar weinig winkels waar ze games verkopen.
Thanks !! Ik ga ff het tel# van E-Plaza en de FRS opzoeken en bellen. Alvast hartelijk dank! edit: ik heb ze dus alledrie gebeld. En alledrie hebben ze hem nog niet
haha nou bijna geen een winkel heeft hem. Ik heb vanmiddag heel utrecht afgestruind maar niet gevonden.
Zozozoozozozozozoozo.. bij Gcshop is tha game al verzonden Dus als ut goed is ligt MM3 morgen op de mat
grom... ben ik 3 km naar t centrum gefietst... 5 shops afgegaan.... NIX NIX NIX , ik ga m maar bestellen op gcshop denk ik