[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie aan die snelle wagens? zijn die gelijk beschikbaar of moet je die eerst unlocken in de singleplayer. ik rijd de hele tijd met zo'n beetle.

jullie kunnen mij ook toevoegen als je wilt.

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nog wat toegevoegd:

-Johnuitalmelo
    -Lekkerbek
    -Markje
    -Noizemaker NL
    -Spaarpot
    -Wishkid 007
    -XxChandleRxX

Allemaal accepteren, dan gaan we vandaag heeelrijk spelen :D

Zometeen naar de stad en dan sta ik om half 10 bij Dixons voor de deur :) Ik voel gewoon dat ze hem hebben, al is het niet bij Dixons, dan wel bij Bart Smit, Intertoys of de plaatselijke Game-Shop.

Maarre... hebben jullie eigenlijk al vakantie ??? Ik lekker wel!

Maar ik moet morgen de hele dag werken :'-(

Ik zie jullie online vandaag :)

BTW: Nimrod NL zag ik alweer online staan bij MM3 zojuist, hhaahaha, wat een FREAK :p :D

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal ook ff wat namen op schrijven, als ik dan over een paar dagen Live krijg, kan ik ze gelijk toevoegen.

4. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me ff toe guys!
    Excallibur
    Eerst koffie dan rammen:)

5. zeiksnor

zeiksnor heheh

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe!!

poekimammi

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    p@cm@n en zeiksnor ook een request gestuurd :)

7. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klnikt alleemaal zo tof wou dat ik eindelijk live kreeg maarja geen cc he...:mad:

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens jullie Kunnnen mij ook toevoegen aan MM3 want heb hem straks ook :):) (denk ik )( Hoop ik) SabZero NL

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben er ook wel voor in om een potje tegen wat landgenoten te spelen. Mijn gamertag is McLaren nl

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm iets dat ik niet leuk vind; Offline moet je ze verdienen, maar onlin e heb je ze meteen allemaal tot je beschikking

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Wouter, de hardcore race-gamer spreekt :cool:

Dit is natuurlijk een arcade racer, die laagdrempelig en instant-fun moet zijn. Op zich heb ik er geen problemen mee op deze manier ;)

12. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg ook allemaal maar ff femmerink toe. Gister was er maar de hele tijd 1 Nederlands potje en die zat vrij snel vol dus kon ik wachten totdat er iemand wegging :p.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox Live Chat gerne hier - Ook uitwisselen van Gamertags niet hier :)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had eigenlijk verwacht vooral online te spelen maar tot nu toe is het beetje gebalanceerd, 50% offline en 50% online. Undercover wordt nu steeds moeilijker, en wel beetje frustrerend ook - meestal als ik net tegen een muurtje aan knal :)

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Oei, ik las net dat er een cheat in het online gedoe zit... Foutje van de makers. Nu maar hopen dat niet iedereen zo lame is om dit constant te gaan doen...:
    Samengevat voor diegenen die het niet zo op Duits hebben: in offline krijg je als 30 seconden naar een bepaalde bezienswaardigheid kijkt (Witte Huis ofzo) een speciale modus met zwart-witte beelden en gaat alles opeens veel sneller. Als je dit online doet zal het beeld gewoon blijven, maar de snelheid zal wél gewoon toenemen...

Zo kan het dus voorkomen dat je een Viper er met een brandweerauto uitracet... Niemand lame doen ;)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja naar het Lincoln Memorial.. Hoorde het gisteren al, en las het zojuist op PlanetMGP. Zeer slechte zaak, want hoewel ik het geen probleem vind in de Cruise mode, blijft die snelheid aan staan de rest van je 'sessie' - Stopt pas als je de Xbox opnieuw start. Dan kan je dusook in de checkpoint races dat soort dingen uitvoeren :{ Alleen het idee verziekt bij mij de sfeer al :)

17. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb je ook al een paar keer gevraagd, maar je hebt hem dus nog niet.

Moest vandaag om 10 uur nog een toets maken, dus ben ik er maar om half 8 uitgekomen om nog ff te racen, er waren verder alleen geen Nederlanders (stelletje anti-bikkels :mad:). Dus ben ik maar single-player gaan doen, anders komt het er nooit van. Ik zit nu nog op school, maar over een uurtje zal ik wel live zijn. Zie jullie daar :).

Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  18. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    *edit: ging ff iets mis :eek:.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat begrijp je niet aan Xbox Live Chat gerne hier - Ook uitwisselen van Gamertags niet hier :) :eek:? :)

20. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren gespeeld, vriend heeft em gekocht :D Hij is egt lache, we gingen een potje racen in de metro :p
    Het is gewoon een kicke spel man :D

Deel Deze Pagina