[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    En dan? Dan hoor je dus nummer twee uit je playlist steeds weer opnieuw... :eek:

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Misschien is het niet een super 'goed' spel.

Maar heb nog nooit over een spel gehoord dat ze het zo leuk vonden om te spelen. Zelfs over Halo waren ze niet zo enthousiast.

3. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja de ene keer werkt die muziek van me wel lekker,en de andere keer niet:)

Op Xbox.com heb ik hetzelfde gelezen als hierboven.
    Na de eerste track zou hij namelijk wel de rest van nummers shuffelen,en zodoende zou het werken.

Er zijn er een aantal die beweren dat het werkt,maar ook een aantal die zeggen dan het niet werkt.

Wel merk ik dat als ik een potje van 10 min ofzo speel,meestal ik wel 3 tot 4 verschillende tracks tehoren krijg.
    Alleen de eerste is altijd hetzelfde.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Grappig bij mijn soundtrack is zelfs dat hij tracks pakt van een andere soundtrack dan dat ik selecteerde :) Strange shit :{ Heb het maar uitgezet, doe wel een CDtje in de stereo :{

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Is het niet mogelijk om je liedjes die op je xbox staan laten afspelen in mm3?

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    :{

Heb jij OF de review OF bovenstaande reacties gelezen?? :confused:

7. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

8) |:- :{
    Nee. heb ik nie gedaan.

8. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    YES! ik heb MM3 ook! Ik heb er ook maar even Xbox live bij gehaald, maar ik ga maandag twee weken op vakantie en daarna ga ik live aansluiten. MM3 is echt cool, alleen sommige undercover missies vind ik niet zo leuk

9. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Keb em sinds vandaag ook, en hijs erg cool. Ik vind de graphics trouwens best wel heel okay, snap niet wat sommige mensen lopen te zeuren over kartels.

10. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MM3 net gehaald bij de E-plaza in Osdorp! Uiteraard heb ik hem even (Oppervlakkig) getest. Ik zal even een korte mening geven:

Ik hoorde veel berichten dat de graphics (Erg?) tegenvallen..
    Ik ben echt verbijsterd van de pracht van de steden, ik vind de graphics subliem. Als je in Parijs rijdt heb je ook echt het gevoel dat je in een bruisende metropool rijdt. Zo reageerd het verkeer best realistisch en de mensen op straat vergroten het "echt daar zijn" gevoel. Ook vind ik de weerseffecten erg fraai. Je ziet oa de plassen achter je wielen verschijnen.

De besturing vind ik uitstekend, hij reageerd lekker snel. Als je snel rijdt heb je de auto prima onder controle, het betere bochtenwerk is geen probleem. Ook het rustig meerijden met het verkeer gaat zonder problemen. Ik vind het ook cool dat als je in bijvoorbeeld de brandweerwagen rijdt deze ook als een echte vrachtwagen stuurt en accelereert.

De undercover- en de race mode houden je absoluut wel even bezig denk ik mocht je geen X-box live hebben (Net als ik). De splitscreen mode is wat magertjes maar kan ook erg relaxed zijn met een stel vrienden.

Dus ook als je geen X-box live hebt, Kopen! Nu..Of morgen

11. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt niet alles hebben?!
    dit is gwoon een simpel iets.. had best wel beter kunnen zijn..
    nu maar hopen dat er snel n patch uitkomt via live..

omg ik wil hier vanaf,
    ik wil toch niet prutsen met 1 nr op mn xbox zetten van 1sec.?
    en dat ik die naar elke soundtrack (map dus) moet copyen?
    dat is toch puur gepruts?:'-(

vind dit wel 1 minpuntje..
    want soms hoor ik echt wel 10x achter elkaar hetzelfde nr!..
    naja whatever, zet winamp wel aan:)

12. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vanmiddag gekocht. Is super spel. Ben meteen samen met een vriend split screen gaan doen. Jammer dat je maar 2 modussen hebt, maar het is toch lache om met z'n 2en door Parijs of Washington te crossen. Gewoon een superspel.
    Maar nu heb ik een vraagje. Weet iemand of je al met z'n achten kunt spelen als je maar 2 x-boxen op elkaar aansluit?

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het meest logische zou 4 Xbox-en zijn, op elke Xbox een speler. Je kan nl. ook niet 4-player op een Xbox spelen. Voor de duidelijkheid, ik heb het spel (nog) niet. Het is maar een gokje. :)

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, volgens mij kan dat niet. Je kan volgens mij als je system link doet maar 1 persoon per xbox

15. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em sinds gister ook maar aangeschaft... hier mijn plus en minpunten:

Minpunten:

- "Maar" 2 steden... wel ontzettend grote steden, maar Washington had van mij bijvoorbeeld niet gehoeven... New York was een betere keus geweest imho...

- Muziek: probleem wat op de vorige pagina al ten sprake is gekomen... ingame music is ook niet echt om van te genieten

- Het feit dat je door de bomen heen kan rijden. Geeft een onrealistisch gevoel.

- Ik rijd met mijn mini-cooper een complete stadsbus van de weg. Ik hoef niet echt door het verkeer heen te sturen... ik rijd gewoon iedere auto van de weg... niet echt leuk vind ik.

- Auto te langzaam kapot (en kan ook niet kantelen)

- Graphics bij split-screen... ik vind het een verschil van dag en nacht vergeleken met de singleplayer.

- Begrijpelijk, maar toch jammer: ik kan niemand doodrijden :mad:

- Ik kan niet naar Disneyland rijden :mad: :mad: :mad: :mad:

Pluspunten

- Wat een vrijheid!

- Veel verschillende modussen

- Het spel is 20x leuker als je ook echt in Parijs of Washington geweest bent... tenminste... ik vind em velen malen leuker dan een vriend van me.. omdat hij de steden saai vind :|

- Veel verschillende auto's

- Besturing!!

- Live! spelmodussen... geweldig om even tikkertje te spelen!

- Graphics zien er echt top uit! Het is natuurlijk geen PGR of Gran Turismo 3, maar het ziet echt echt gaaf uit! Voornamelijk het detail in de steden ziet er erg tof uit!

- Weerseffecten en seizoensinstellingen.... Je kunt kiezen welk seizoen, welk weer en welk moment van de dag! Geweldig! Veel afwisseling hierdoor!

kleine samenvatting dus :) Ik ben er heel erg tevreden over, ondanks de minpunten.... het kwalijkste is Washington...wtf?? Op z'n minst L.A. ... nog liever New York. Hadden ze er echt een topper van willen maken, moet Rome of/en Berlijn er eigenlijk ook nog ff bij.... of een deel van Oostenrijk.. lekker door de bergen scheuren!

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je ook in de winter raggen dan?? Lijkt me wel vet om met je mini door de sneeuw heen te raggen :)

17. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    yep! kan!

/edit: het sneeuwt niet heel erg hard hoor.. maar het effect is er!

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  18. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen
    ik heb sinds vandaag mm3 en ik vind het menu iets te kinderachtig en die 3+ op de cover |:-
    en ik heb nog maar 2 undercover missies gedaan en ik haat die mathilda zei vliegt nooit uit de draai en ik wel :mad:
    en dat gepraat van haar tis lijk engels met een frans accent.
    ik hoop dat er ook es iemand anders es.
    en kan je eigenlijk in de eerste undercover missies met een andere auto rijden buiten een cooper want in undercover missie 2 heeft mathilda een vrachtwagen.
    Tompy
    Bey

19. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Menu is overzichtelijk en duidelijk... 3+ betekent niet dat je het spel pas mag spelen vanaf drie jaar, het heeft een andere betekenis (weet zo niet meer wat). En dat Mathilda beter rijdt dan jij... tja... dat ligt aan jou :) ik liet haar meteen mijn uitlaatlucht ruiken :9

20. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    eehm, het spel heet midTOWN madness! vandaar dat door de bergen scheuren er niet inzit! Misschien komt Davilex nog wel een keer met Alpen racer! :+

Maar je hebt idd gelijk wat Washinton betreft... Die speel ik dus ook nooit eigenlijk... Parijs is iig voor mij veel herkenbaarder...

Deel Deze Pagina