[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd! die gast die dat boekje geschreven heeft had echt wel t een en ander gezopen toen ie eraan begon! Wat dacht je van:

The dots on the border of the map are distant checkpoints, not just dots. Not that I have anything against dots, cause I don't! My word!

Slaat echt helemaal nergens op! Echt super grappig!

2. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou dat spel bijn al kopen voor die flauwe humor die erin zit GEWELDIG!!!!!!!!

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    LOl die had ik nog niet gezien 8)

Of die ene

To quote the legendary Dieter Kleinmann: "Eines tages werden wir in einer Welt Rennen fahren, in der alle Rensstars Sauerkraut und Würste umsonst bekommen!" *

*We don't know what that means..

4. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Die shit met Mrs. Very wealthy is echt humor. Op een gegeven moment moet je ook als politieagent een dief aanhouden die iets van Mrs. Very wealthy gestolen heeft. En als hij in de politie auto zit zegt hij dingen als: Haal me weg bij dat gekke mens en ze komt achter ons aan! Of mag ik aub in de gevangenis blijven.
    (Vrij vertaald)

Hebben jullie dat al gezien?

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Op dit moment heb ik nog maar 1 keer eigenlijk xboxlive gespeeld.. terwijl ik best fanatieke live gamer ben maar singleplayer is gewoon so much fun.. kan er niks aan doen :p

6. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen
    zijn er eigenlijk nog geen cheats voor die undercovermissie"s; want ik ben al geen z"n goeie racer en ik kom zot om 30 x het zelfde te doen met die ambulance.
    dus zijn er???

bey

7. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    cheats??? 8) 8) 8) 8) 8) nepgamer :) Gewoon meer oefenen in de cruise mode... pak gewoon die Beetle en scheur met 180 km/u door parijs heen... zonder iets te raken :9 het lukt je uiteindelijk heus wel..

8. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Die paramedic missies kunnen best pittig zijn, ook die police officer missies zijn niet simpel.

9. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu vast met undercover: parijs: paramedic: downtowncolapse
    dat is niet te doen met die 12 straten van de shan s 'elisés (excuses alst mis geschreven is :D )
    je moet met een ambulance een dame uit een andere ambulance gaan halen en ik heb al 8 x's geprobeert om der te geraken en dat is gelukt maar nu nog terug en dat lukt me nie.
    kheb weer z"n zeer aan mijn vinger van gas te geven.
    wel smerig dat er geen checkpoints zijn.
    zou het toch wel gemakkelijker maken.
    maar ja.
    zo is het niet e.
    weet er niemand geen shortcuts of andere middeltjes om het over te slaan of iet.

Bey

10. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk gewoon je map voordat je er al bent om de snelste route uit te stippelen. Als je haar heb opgehaald weer op je map kijken, kies vooral de lange rechte wegen uit om terug te rijden is mijn advies.

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maar zit er ook nog echt een beetje een verhaal in de single player??

12. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een verhaal in maar het plot van Dikkie Dik is daarbij vergeleken rete spannend..

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
  14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet nog 2 undercover missie's doen, in beide gevallen moet je een wagen kapot smashen. Wat is daar een beetje goede tactiek voor?

15. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die missies gehaald door vooral tegen de zijkant van de auto te botsen. Ook moet je proberen de auto in een bocht te onder scheppen, dus als hij een bocht wilt nemen gewoon rechtdoor scheuren en zijn deurkant rammen..

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5

Een goede taktiek is om wanneer de tegenstander bij muur is er vollop in te raggen dan gaat er veel hp van af. namelijk

17. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast bij die 3e ambulance missie :confused:
    Heen lukt me net, alleen terug is zo irritant! Draaien jullie daar om of nemen jullie een andere weg?

18. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je idd het beste een 360 draai maken, en dezelfde weg terug volgen. Voor zover ik me kan herrineren.

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hey ik rij nu die single player troep maar ik heb parijs bijna afgerond maar ik heb nog geen fatsoenlijke snelle auto... wanneer krijg ik die?

20. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou het bij een 180 graden draai houden, anders rijd je weer in dezelfde richting ;)

Deel Deze Pagina