Wat is dat truukje juist?? Dus: multiplayer-split screen-cruise-washington DC.-gelijk welke auto"s van mij werkt dat olleszins niet wi Tompy
Kies gewoon twee auto's , maak niet uit welke .. Dan wachten (hij laadt) en dan als de cruise begint snel op Start drukken , dan restart cruise doen en dan gewoon gaan cruisen en dingen doen waar de politie mad op word..
Heb vanmiddag dit spel toch maar gehaald, mede in afwachting tot mijn creditcardaanvraag binnen is en ik Live kan gaan. Tot nu toe erg leuk, die singleplayer missies. Idd lekker arcade, lekker scheuren en botsen, mooie graphics. Kan niet wachten om live te gaan en hoogst waarschijnlijk ingemaakt te worden, aangezien racen nooit mijn sterkste kant geweest is (heb trouwens ook castlevania, aria of sorrow gehaald voor de gba sp. Coolio)
ja heb ik gedaan en met welke player moet je dan dingen doen waar de cops mad van worden, player 1 of 2? of ist gelijk? van mij ging het alleszins niet hoor. Tompy Bey
Dus je moet gewoon als je de Cruise opstart in multiplayer gelijk na het press start drukken op restart cruise drukken?? Want bij mij werkte het daarnet niet.
Bij mij werkte het net ook even niet, maar toen stond het aantal politiewagens bij single player op 0. Ik heb dat in vier veranderd en toen deed hij het weer. Heb je dat al gecontroleerd?