1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Releasedatum

ik denk 27 juli 2003 maar eerst was het 9 mei en de tiende stond ik in de gm waar ik hoorde dat ie uitgelegd was tot de 27 de juli.
    en na de examens ga ik dan zeker moeten horen dat ie uitgesteld is tot augustus zeker.
    ik vind aan xbw toe dat ze ons geen valse hoop moeten geven of als ze de releasedatum niet weten dat ze dan gewoon geen datum zeggen of onbekend of zoiets.
    Tompy
    ps: ik koop hem zeker, en oe vroeger oe liever dat ie uitkomt
    _O_
    O-)
    *)

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, dan ben ik nét op vakantie! Dan moeten jullie nog een paar weekjes wachten tot ik jullie kom pwnen! ;)

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dont think so 8) je kunt op je vakantie mooi gaan nadenken wat je gaat doen nadat je hebt verloren ;) worden vast zware dagen voor je :p

4. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Babbels :cool:

Prepare to be pwnd on Xbox live!

Ik ga in de vakantie slapen, dan heb ik als ik terug kom dag en nacht de tijd om te trainen ;)

5. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    maar dat verkeer zit er niet in bij LIVE! optie toch ?

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
  7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Re: Releasedatum

zoals Mirik al aangaf 27-06!

Juni dus. Gisteren even langs de winkel geweest daar staat die ook op 27 juni.

Nog even volhouden.

8. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu pre-order bij GcShop
    Bij play.com is ie eerder uit, maar ja, duurt 1 a 2 weken voor het verzenden. Ik gok op GCshop.

Release GCshop: 27 juni
    Release play.com: 16 juni

Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  9. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt toch op 11 juli pas?
    dan ben ik dus net weer op vakantie |:-
    als je xbox live nodig hebt voor de multiplayer, koop ik dat er ook maar bij (ik heb nog geen xbox live:'-( )

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    11 Juli is de europese release. Volgens Tothegame dan.

11. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em besteld bij GCshop.nl Net zo handig, geen geklooi met een creditcard enzo :)

12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij heeft gcshop enzo, de releasedates van amerika en eu door elkaar gehaald.

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    tis een pre-order...maar tis wel vaker zo dat een game veel eerder te koop is dan zou moeten

14. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is nou 44 euro :) scheelt je gewoon 15 euro, en dan ben je er ook nog zeker van dat je hem rond de release date thuis hebt liggen! preorderen ruled :cool:

15. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor de laatste tijd niet veel goede reacties over GCshop.nl Heb er zelf nog niet veel ervaring mee, heb er voor het eerst gisteren 2 games in de pre-order gezet; Moto GP II en Midtown Madness III :) Hopen dat het allemaal een beetje vlot loopt, en dat hij niet al een week eerder in de winkel ligt...

16. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook nog niet echt heel veel ervaring, hoop dat het een beetje optijd komt :cool:

17. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 4x bij gcshop besteld, waarvan 2x een pre-order Racing Evoluzione & Burnout 2, RE was 1 dag na de officiele release binnen en Burnout 2 2 dagen na de officiele release (binnen= bij MIJ thuis) dus ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee, btw heb ik gister ook MM3 gepreorderd, hopen dat GCshop de goede release datum heeft

18. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah... paar daagies vertraging dus. Maar de prijs viel mij zeker mee. Ik denk dat alle gameshops er zeker 60 euro voor vragen...

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 2x besteld bij gcshop en dat ging goed. Had de games binnen een week, maar de postbank is niet zo snel, dus het kan sneller!

20. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 keer wat besteld bij GCshop, 2 keer was mijn bestelling 3 dagen na overschrijving al binnen. Alleen bij Burnout2 duurde het een week(waarschijnlijk niet genoeg op voorraad). Ben benieuwd hoe snel ik MM3 heb. In principe maakt het me ook niet zo heel erg uit. De korting die je krijgt is wel een paar dagen wachten waard, vind ik.

Deel Deze Pagina