[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat zal het zijn, want in de singleplayer rijdt ik altijd zonder polities.

2. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks slash, bij mij stond hij inderdaad ook op 0..

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    okay, ik moet het weten!
    is MM3 ook cool offline? k heb namelijk al BurnOut2. Is MM3 erbij kopen dan geldverspilling? blijft het ook leuk om gewoon wat rond te toeren etc? de multi schijnt wat tegen te vallen...offline dan..wat denken jullie?

**ik heb nu namelijk een kansje dat ik een spel voor de vakantie krijg en dat ik er maar een beetje bij hoef te betalen..maar dan moet ik natuurlijk wel ff een cool spel uitkiezen

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel hem ook nog heel veel offline, omdat de races gewoon leuk zijn. De auto's afwisselend, en de modes talrijk. Talrijk... ja... De races zijn ook niet te moeilijk, de moeilijksten moet je gewoon een stuk of 6 keer op nieuw proberen, de route uit je hoofd kennen enzo.

5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar niet verder komen met de undercover (elke dag maar 1 missie uitspelen) dit komt ook omdat ik veel op live zit :p
    K moet in parijs nog 4undercover missies en dan ben ik klaar :D

6. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ik persoonlijk word een beetje moe van de vragen of mm3 ook zonder live de moeite waard is, tuurlijk is ie dat, er zitten kei veel modussen in, als je daarmee klaar bent ga je lekker cruisen wilde stunts uithalen, op zoek naar nieuwe paintjobs voor je wagen, ik heb het spel sinds een anderhalve week ofzo en het is gewoon supervet.

Dus aan iedereen EEN SPEL ZONDER LIVE IS OOK LEUK, tjee het lijkt wel of iedereen een spel wat geen live heeft gelijk niet meer de moeite waard vind, ik stel voor dat de volgende die vraagt of mm3 leuk is zonder live, 48 uur achter elkaar pong laten spelen (zonder live sorry)

EEN SPEL ZONDER LIVE IS OOK LEUK

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is een beetje onzin, overal wordt het live aspect van mm3 in de lucht geprezen en dan vindt jij het raar dat mensen zonder live gaan vragen of het dan ook nog leuk is?

8. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ja, persoonlijk vind ik dat het live aspect te zwaar weegt, niet iedereen heeft live en niet iedereen kan daar van genieten, de trend die hier de laatste tijd heerst zo van het heeft geen live dus gelijk naar beneden dat cijfer enzo, vind ik niet echt fijn.

Het kan toch geen kwaad je eigen mening te vormen, previews en reviews vind ik leuk en aardig maar niet meer dan dat, en als een review zegt geen live dus mensen zonder live moeten maar eens nadenken of ze dit willen hebben, tja en dan helemaal bij een kanjer als midtown madness 3, dan vind ik persoonlijk dat de live gekte te ver doorslaat.

Tja en als het dan nog niet zeker weet probeer er dan zelf een mening van te vormen, een goeie gameszaak laat je altijd proefspelen :D

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste under-cover missie :D Maar deze lukt me niet egt, hebben jullie nog trucs waar je Olle het beste te pakken kunt nemen?
    Enne helpt tegen de achterkant aanblijven "plakken" ook?

10. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat werkt sowieso om het rijden voor hem moeilijker te maken, zodat hij meer raakt, verder zou ik proberen om hem in z'n zijkant te raken.

11. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Parijs is klaar :D eindelijk ;) Ik had die gast een paar keer tegen een muurtje gedrukt en hoppa, job completed ;) TY

12. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 is echt een heel cool spel.. Missies zijn leuk om te doen en zijn niet te makkelijk gemaakt. Live is het echt machtig, vooral Hunter is echt heel ruig.. Dus ook zonder Live is tie heel vet..

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Lol die voorlaatste missie in parijs waar je al die scandinaviers moest ophalen was dikke lol, "how much scandinaviens can fit in a car?"

14. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu alle checkpoint en blitz races gedaan en ben begonnen met die undercover missies.

Ik heb er een aantal gedaan maar het word nu al wat moeilijker vind ik.

Voor het eerst zit ik vast bij een missie.

Het gaat hier om de 2e politie missie.
    Je mot dan een wijf tot stilstand zien tebrengen maar wat ik ook doe,hoe ik dr ook raak,ik mis nog aan het eind van de tijd iets minder dan een kwart levensbalkje.

Iemand suggesties om dit optelossen?

15. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veel aan de zijkant raken, niet aan de achterkant want dat helpt niet veel.

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hey, bij Hunter heb ik weleens dat ik opeens een hunter (politie) word terwijl er helemaal geen hunter bij me in de buurt is. En dit is niet omdat de hunter het spel verlaat, deze is er dan nog gewoon.

Weet iemand hoe dit kan?

17. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit ligt waarschijnlijk gewoon aan LAG biscuit.
    Mensen met een kut verbinding zie je soms maar heel even in heel het spel rijden :)

Mij is het ook al een paar keer gebeurt.

Oja thx Thomas,ik heb die 2e politie missie gehaald.
    Moet nu alleen de 4e nog en die 3 laatste van parijs.
    Nogmaals thx

18. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat ligt aan lag, heb het zelf ook al een paar keer gehad, bij mij stonden ze zelfs helemaal stil! Alleen de host zag hem elke keer rijden, en kon hem horen praten, maar de rest niet.

19. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar van die laatste missies van zo'n job maar die autos unlocken moet ik er nog 4 ofzo :mad:
    Die laatste politie missie van Parijs, hoe hebben jullie die gedaan :confused: er rijden er altijd 2 voor me :mad:

20. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles uitgespeeld :D eindelijk heb ik die Koeningsegg :D nu nog ffies een paar paint jobs en alles is klaar ;)

Deel Deze Pagina