Ik had degene in Parijs in 1 keer maar die in Washington ga ik zo proberen (eerst ffies kijken waar hij zit )
in washington zit de secret car helemaal (op het kaartje) links in de buurt waar de sprong naar de paintjob voor de mini cooper hing
Ik heb em Was wel wat lastiger als die in Parijs (rot bocht) maar nu heb ik dus het spel eigenlijk uitgespeeld
Ik ben bij de laatste 5 missies aangekomen tot het einde van het spel Ik mot alleen nog de 5 laatste undercover missies van washington en thats it Morgen word de dag denk ik hehehe.
Vanacht om half 3 had ik alles klaar hoor NU nog een stuk of 10 paintjobs en die 2 secret cars et voila Al met al een geinig spelletje.
Die ASP is lelijk daar hebben ze niet veel tijd aan besteed enne zijn die 2 secret cars nu beter als de Koeningsegg>?
Nee, ze valleen in de klasse van de Lotus Esprit V8 en Dodge Viper. Ze zijn misschien is minder snel, maar de Serphent plakt echt aan de weg.
ja.. omdat je makkelijker de auto kan besturen maar als je gewoon hard wil rijden is de koeningsegg het beste
Die Serpent rijdt echt lekker, trekt flink op enzo. Ik vind ze allebei godsganze lelijk trouwens. Niet alleen het hele design van die models zien er niet uit, maar de models zelf ook niet. Flinke kartels etc.
Hi, ik heb nu alles uitgespeelt (Blitz, checkpoint en undercover), en de geheime auto in parijs gekregen met de konigsegg (?). Maar die in washington lukt me gewoon écht niet. Ik kom met 300-380 op die bocht af voor die jump, en óf ik rijd daar voor al van de weg af, óf ik knal tegen de kant dat ik m'n snelheid kwijt ben. Heeft iemand een paar tips?
Haal je vinger heel even 2 tot 3 seconden van het gas bij de eerste bocht op de freeway. Zodra die bocht is afgelopen stuur je nog ietsjes door naar rechts terwijl je alweer gas indrukt. Probeer voor die heuvel op die gelemiddenlijn terijden. Als je niet teveel snelheid hebt verloren is hij wel tehalen. Succes man
Volgas is het ook te doen. Maar dan moet je het echt op gevoel doen. Vlak langs de stoep. En hoppa, vlieguh!!!
Whoohoo! Het is _eindelijk_ gelukt! Wat is die van parijs lelijk vergeleken met de serpent. Thankt voor de hulp!
HUH hoe haal je die extra auto's??? ik heb alles gehaald en bijna alle paint jobs, ik dacht dat je dan die auto's kreeg?
Er hangen in parijs en washington van die paintjob icoontjes ergens in de lucht, maar dan met "???" er op. In parijs langs de seine, en in washington, euh, aan het einde van de whitehoarst snelweg ofzo... Daar moet je tegen aan jumpen.