[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    oowwwwwwwwww ik dacht dat een paintjob was voor die nieuwe auto's :) effe halen dan maar

edit: jeeh gehaald :)

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dit spel is echt vet! ik heb geeneens livew maar ben toch lekker bezig...de blitz/checkpoint races zijn pittig en undercover is niet te makkelijk en niet te moeilijk. ben nu vooral in parijs bezig, dus ben niet eens op de helft van het spel! dan weer paintjobjes halen en wat stunten..wat een machtig spel!

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al die undercover job gehaald waarbij je the hot shot producer moet stoppen. want dat lukt me echt niet. hebben jullie nog tips voor deze undercover job. dit is de laatste die ik moet dan heb ik ze allemaal

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al die undercover job gehaald waarbij je the hot shot producer moet stoppen. want dat lukt me echt niet. hebben jullie nog tips voor deze undercover job. dit is de laatste die ik moet dan heb ik ze allemaal

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Argh! Ik heb net een checkpoint race verloren met 2 honderdste verschil van degene die eerste werd! ARGH! Gierig!

6. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Yeet
    Ah ja die heb ik ook nog niet van die hot shot producer.
    Dat is de undercover van chicago: car-saler, die is moeilijk omdat de politie achter je zit maar mij krijgen ze wel niet maar je moet dan nog achter Angelina zitten en dat doe ik en dan zeggen ze dat ik niet doe wat ze zeggen;wel cut.
    En in Parijs : police officer: die waar je achter Inga moet zitten en haar rammen.
    Zit nu volledig vast.
    In de review zeiden ze : Een beetje een racer speelt het spel uit in een week :eek:
    K'heb het spel van de releasedatum en heb et nog niet uitgespeelt.
    Ben zeker z"n slechte racer of zijn er nog veel die ook nog niet ver zitten??
    Tompy :cool:

Laatst bewerkt: 23 jul 2003
  7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het een tijdje terug uitgespeelt, je moet gewoon races uit je hoofd kennen, op het mapje in het boekje de snelste route bedenken enzo. Goed letten op de kleine witte pijltjes. En als je mensen moet rammen moet je in de zijkant rammen net als ze een bocht doorgaan. Good luck:D

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens weten jullie waar de paintjob voor de coenigsegg is in Washington iK vind die maar niet.

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Op gamefaqs.com is een hele lijst me alle paintjobs. Kijk daar maar even.

10. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt

11. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    He jongens, ik heb een nieuwe Live pakketje gekocht en mijn nieuwe gamertag is Crazy Killer NL. Ik zal waarschijnlijk niet meer online komen op T J R.

12. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    YEs I AM SO HAPPY :D

Ik heb het helemaal uitgespeeld eindelijk alle paintjobs en de secret cars. Wat me wel opvalt is dat de asp heel lelijk is en de Serpent ook voorkomt in de game motorhead (game voor de psx waar ik goede herrineringen aan heb) MM3 roelt_O_

nu nog een cc zodat ik op xbox live kan spelen:'-(

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hmz...als je de 2+2 Mustang fastback wit met blauwe strepen neemt lijkt ie erg veel op Spectre uit de Twisted Metal 2 op de PS1

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle blitz en checkpoint races gehaald maar ik kan die Hot Shot Getaway maar niet halen :mad: Wat een irritante kluns is die Hot Shot producer ! Wil ik hem tegen z'n zijkant rossen, gaat ie klungelen zodat ik hem mis :'-(
    Btw die Lotus Esprit V8 roelt big time!

15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, je moet hem vooral in de bochten in de zijkanten knallen. Die Lotus is wel leuk, maar je kan er niks mee op het gras.

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    de audi tt paintjob, die rooie met die 2 witte strepen, damn die is echt mooi :9

17. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Aargghh damn!, ik heb de Blitz en Checkpoint uitgespeeld, die waren niet zo moeilijk, maar de Undercover mode vind ik nog verdraaid lastig. Ik ben in Parijs police officer, en heb de tweede missie waarbij je Inga(?) moet rammen gehaald, maar de eerste red ik alsmaar niet. Dan moet je vijf van die mensen ophalen. De eerste drie zijn makkelijk maar dan krijg je een moeilijke, dan haal ik die niet en dan kan je gelijk die hele missie weer opnieuw doen. En met Washington ben ik car saler. Maar de tweede missie is met Micheal Tortellini dat je moet crashen en jumpen enz. maar daarna moet je nog tegen Angelina racen, enorm kut want je auto is bijna damaged out en zij weet die snelste route altijd al, en die missie daarop volgend met die big budget movie star, die redt ik ook niet. Dan komen er twaalf polities achter je reet aan ofzo, en daarna moet je weer door Georgetown, leuk tegen trappetjes rijden om naar die winkel te gaan. Ik vind dat toch echt klote missies.

18. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon snelle wegen proberen te vinden... met die missie waar je angelina moet inhalen, had ik een snellere weg genomen, en dus gehaald. (dus blijf proberen en neem als het niet lukt een andere route).

En die missie van police officer was best moeilijk, maar probeer gewoon die route helemaal aan de zijkant van de stad, dan kom je er wel:+

Die missie met die politie's; je moet gewoon goed kijken waar de politie is (of heenrijd)8)
    Als je ze in een straat tegenover je ziet neem dan een andere weg, je komt er dan heus wel:D

19. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Blijf proberen? 8) Man zo'n missie duurt zowat 7 minuten, ok als je het goed doet eventjes minder maar even goed, en ik heb echt geen zin om zo'n klote missie opnieuw te doen.

Ja ok, maar ik heb geen zin om eerst weer die drie ervoor alsmaar te doen.

Hij lijkt me ook niet zo heel moeilijk, maar als je van die polities wegrijdt(die grote groep) dan komen er weer aan de andere kant polities bij, ze blijven maar komen, en dat is dan ook weer zo kinderachtig als ze je een klein tikje geven ben je er al weer bij.
    EDIT: Ik heb deze missie gelukkig gehaald, hij was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.

iig thnx m8:)

Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik die eerste missie gehaald eindelijk van de politie, kan ik eindelijk aan de vierde beginnen(had de 2e en 3e al). Krijg je verdomme weer zo'n klote checkpoint race nog wel met politie wagens. Heb je de hele checkpoint missies afgerond denk je ah fijn, gewoon even de politie missies kan je verdomme weer gaan racen, daar hadden ze van mij wel wat originelers verzinnen:mad: .

Deel Deze Pagina