1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Ff snel n vraagje, misschien staat t hier al ergens hoor. Maaruh... moet je eerst de cars unlocken als je dr op Live mee wilt rijden?

2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    in de missie waar je moet crashen voor Tortelini is ie snel tevreden, niet al te hard wat paaltjes en parkeermeters en lantaarnpalen omver rijden, springen hoeft ook niet al te wild te zijn, ff een paar keer los van de grond over een zandheuveltje ofzo) is voldoende

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, je hebt op Live gelijk de beschikking over alle wagens, alleen de geheime wagens zul je moeten verdienen in de single player mode.

4. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het ook een tof spel! Ik cruise alleen maar :p Helaas geen live, mischien komt dat later wel :)

- CF -

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar je moet net geluk hebben dat er geen zware auto rijdt, zo'n busje ofzo want daar verlies je veel mee op Angelina. Nouja opnieuw proberen dan maar

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan het spel krijgen voor €20,- Maar is de SP dat wel waard? 'k Heb namelijk geen Live..
    Ik kan pirates of the carribean namelijk ook binnenkort krijgen voor €40,- (broer betaald mee)
    Wat is de beste keus volgens jullie?

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Voor €20,- euro zou ik zeker MM3 kopen, dat is de single player zeker waard !

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ok dan, then it's a deal! Morgen ligt ie veilig en wel in mijn dvd-lade:).

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    lucky ******* voor 20 euro! hij was offline zelfs mijn 60 euro waard!

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik koop hem over van een kameraad van me, en omdat ik zo'n goeie kameraad van 'm was, geeft ie me een fikse korting!*):cool:
    Het spel is nog maar een week oud!*)
    I got lucky!:9

11. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Woohoo, heel Parijs eindelijk uitgespeeld. De special agent missies waren trouwens vrij simpel, zowat alledrie in een keer uitgespeeld. En ik heb eindelijk ook die Car saler job uitgespeeld. Moet nu die stuntman missies doen, die zijn wel pittig volgens mij, tenminste zover ik gezien heb.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die stuntman missies vond ik wel leuk, niet echt moeilijk, ik had ze in een paar keer proberen gehaald.

13. hello

hello Guest

ik heb een tweede xbox dus nu moet ikn het spel nog een keer uitspelen. want je kan het volgens mij niet overzetten met je memorycard dus dat wordt weer een paar uurtjes spelen. als iemand weet hoe ik het toch kan doen met een memorycard zeg het please.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is dat juist de bedoeling van een Memory Card :confused:

15. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    grrr die laatste blitz race van parijs is veel te lang! dan zit je daar 7 minuten te racen blijkt dat je 2 seconden te kort komt......
    en ik vind bij de undercover jobs die police officer jobs bij parijs eigenlijk 1 van de moeilijkste en jah die stuntdriver jobs zijn echt simpel.

16. hello

hello Guest

The dark prince zo lukt het makkelijk!

Wanneer je in Washington D.C. bent moet je naar het Lincon Monument in het Zuid-Westen van Wahington ( bij de rotonde) rij de trap op en ga precies voor het monument staan (erin). Je ziet daar Lincon. Kijk dan 30 sec. met je rechter stick naar boven en alles zal oud zijn en 2 keer versneld. Wil je het weg, doe dan precies hetzelfde.

Als je dat bij die lincon hebt gedaan met dat twee keer versneld en oud beeld. Moet je is naar de blitz mode gaan en pak een sterke wagen bv. het securite busje ga dan rijden, je rijdt dan twee keer zo snel maar de tijd blijft even snel gaan daardoor kan je nu makkelijk de blitzmode uitspelen en heb je vele secondes over als je over de finish gaat soms wel een minuut of 2. En het beeld is gewoon dan in kleur niet zwart-wit.
    succes!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2003
  17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    :eek: Cheater! Ik heb het helemaal zelf uitgespeeld :cool:. Dark Prince, dat je nog een paar seconden te kort komt is alleen maar goed, want dan weet je dat je het kan, je moet het gewoon nog een keer over doen en nét iets beter, dan haal je het makkelijk.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het geeft een veeeel beter gevoel als je het zelf hebt gehaald dan met cheats volgensmij :) Ik heb hem met de Chrysler Crossfire gehaald(die had best goeie durability en verder alles ook wel ok)

19. hello

hello Guest

ik heb het zelf ook uitgespeeld duh. Maar voor de mensen die niet zo getalenteerd zijn als mij geef ik ff deze cheat. En denk maar niet dat je de master bent platypus want zo moeilijk is het spel nou ook weer niet. (misschien voor jou wel, maar dat ligt aan je wat mindere rij kunsten.):cool:

20. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Bwhaha, ik denk niet dat ik de master ben, ik WEET dat ik de master ben:cool:. Heb je live? Ik maak je in, iemand met zo'n grote bek moet je echt even ownen.*)

Deel Deze Pagina