[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Bwhahaha, natuurlijk! Als je die hebt ingeklikt blijft hij knipperen anders vergeet je het, ook als je in het menuutje bent. Dat we daar niet op zijn gekomen.

2. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt helemaal wat jullie zeggen.
    Ik was er niet van bewust dat dat kon en hoe je dat moest doen.
    Raar dat deze icon niet in het boekje staat.

3. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hehe beetje late reactie maar ik was gelijk gaan proberen en het geeft inderdaad een veel beter gevoel als je het zelf uitspeeld zonder cheats en met dank aan Shinhead kreeg ik het idee de crossfire te gebruiken en toen alles mee zat had ik gewoon 6 seconden over:D

4. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook net gekocht maar ik vind em toch wel een stuk moeilijker als gedacht. Ik moet iedere race best een aantal keer proberen en ik haal niks in 1 keer. Ik zal wel iets fout doen denk ik. Maar ik vind het zeker wel een leuk spel dus ik heb echt geen spijt van de aanschaf.:9

5. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook hoor, sommige dingen lijken zo simpel, maar je word er helemaal controlerintweeenbijtend gek van......

persoonlijk werd ik helemaal gek van een van de limo missies in Washington, waar je met dat hondje rondmoet, eeeeek

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Maar het is ook niet zo dat je van frustratie je controller neer gooit, het blijft leuk, hoevaak je het ook moet doen. Tenminste bij mij.

7. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij wordt het juist niet leuk. Als ik een missie 4 keer moet overdoen is de lol er wel vanaf. Ik zit nu weer vast ergens, waar ik me dood aan erger. Het is zelfs de allerlaatste missie van het spel, de laatste missie van Private Eye in DC. Ik zit nu al een week vast, ik heb alles uitgespeeld, Blitz Checkpoint etc, en ik heb ook alle paintjobs, maar ik moet alleen nog maar de Koenigsegg en de Dodge, dan ben ik klaar. Ja die 2 secret cars ook nog maar dat is niet heel moeilijk.

8. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    zo net de 2 special cars gevonden! ik heb de halve dag afgezocht naar de car in washington zit hij zo sneaky hoog tussen de bomen in george town:eek:

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gezien maar hoe krijg je die?? Te lui om het uit te zoeken :cool:

10. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    gas geven vanaf de snelweg (onderlangs)

11. hello

hello Guest

door die onderste weg helemaal naar axhter te rijden tot dat je weer hoog bent en dan vol gaan door de lange bocht en springen maar. beste met de cc kan je het doen

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het kan alleen maar met de CC.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel gehuurd en heb het nog tot maandag. Het is wel cool maar ik vind het een beetje saai. Niets ECHT speciaal eraan. Ik heb al gelived en da's wel cool maar ik vind het niet echt fun. Ik ga nu nog wat singleplayer missies doen. (die zijn soms echt wel kut, zeker een lange missie waar je op het einde ergens vastloopt) wat ook kut is is dat je als je snel rijdt DOOR een boom kan en als je traag rijdt niet....heel vreemd & irritant.

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heb jij twee xboxen? Of is dit gewoon gezichtsbedrog?

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1

IETS FOUT???

16. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    een paal omrijden ofzo duh!

17. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    kvin et wel zwak als sommige mense die cheat van dat het spel 2x zo snel gaat gebruiken, dan heb je na het spel uitgespeeld te hebbn tog geen goed gevoel. Als je het spel uitspeelt zonder cheats dan heb je tog een zalig gevoel.

18. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem ook sinds gisteren en ik vind het wel een leuk spel. Niet echt moeilijk tot nu toe.
    Wat ik wel bagger vind is dat ik een tracklist van 40 nummers heb toegevoegd en na een twee uur spelen (blitz, checkpoint) slechts drie verschillende nummers voorbij heb horen komen waarbij elk nummer een paar keer werd herhaald. Strange.

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, daar heeft iedereen last van.
    Wachten dan maar op de eerste MM3 patch!

20. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal een nieuwe xbox daar zit deze game bij :D Ben blij dat veel mensen het een toffe game vinden !!!!! En ik kan dan gelijk op Live!!!!!

Deel Deze Pagina