Ik vroeg me af dat als je met ze tweeën speelt hoe je dan politie achter je aan krijgt dus neit op live he!? Je kan het niet instellen maar toen ik het speelde met een vriend kregen we wel degelijk opeens een politie achter ons aan en later waren het er 2!
staat idd nergens uitgelegd, (behalve in deze thread ) je moet naar de instellingen van single player gaan en dan cruise, daar stel je het gewenste aantal cops in, dan terug naar main. Vandaar naar split screen. Als het begint meteen restart cruise doen. Als je vervolgens harder gaat dan 140 ofzo komen ze achter je aan en blijven je ze beuken, ik vind het persoonlijk nix aan omdat de polities niet kapot/om kunnen.... maja, zo moet het dus. Viel SpaB
compleet nutteloze mededeling: ik heb um eindelijk uitgespeeld, ik moet zeggen dat de laaste missies in parijs en washington een beetje tegenvallend makkelijk waren..... nu nog een paar skins, eentje voor Koenigsegg CC en die rottige voor de Saab in Washington (mocht iemand nog tips hebben hoe je die kunt halen, heel graag heb het op alle manieren geprobeerd, zowel handmatig als met de automaat) en de geheime auto in Parijs dan ben ik klaar
Mijn eerste indruk van dit spel is niet zo goed. Maar ja, ik heb het nog maar 3 dagen en nog niet zoveel gespeeld, dus er kan nog verandering in mijn mening komen. Maar wat mij vooral stoorde toen ik met mijn broer aan het cruisen was: -Toen we frontaal tegen elkaar wilden vlammen, reden we gewoon door elkaar -We konden geen mensen doodrijden. Dit stoort mij dus enorm. Weet iemand toevallig of dit geen fout in mijn spel is (pleaaazz).
- Dat door elkaar heenrijden dan is het minst storende van wat ik allemaal gezien heb. - A; of de mensen springen opzij, B; of je rijd er doorheen, geen Bug denk ik. Maar wat mij opgevallen is: - In cruisen 1 player met police op 4 ging ik naar de haven(tje), Ik slipte en kwam met de helft van me auto over de rand, de politie kwam aan, remde en beukte me net aan. Toen kwam ik weer op de kade met de helft over het water. En dat ging gewoon uren door, als ik het ondertussen niet gestopt had. - (Dit stoort me niet maar is wel grappig) Met multiplayer ging ik naar de haven(tje), de linker kade van de 2, Gingen we naar de laatste boot aan de rechterkant, toen kon je daar gewoon met zijn 2-en opstaan als je de FLE gebruikt. Dit is een BUG volgensmij. - En heeft er al iemand meegemaakt dat je met multiplayer politie had? Waarschijnlijk niet maar dat had ik dus wel. Ik had eerst een tijdje singleplayer met 4 police gedaan en daarna ff een cruise met een vriend en toen kwam er gewoon 4 polities aan *). Ik had het spel nog nooit zo leuk gevonden. Maar helaas was dat me maar 1 keer gelukt. Was trouwens ook me record van het langste MM3-en. Namelijk 5 uur achter elkaar MM3 spelen met de politie. Nou dit was het wel denk ik.
Ik had ook een keer, ging zo over een ramp heen en belandde ik op een eilandje. Die politie ging toen de hele tijd aan de overkant het water in rijden. Steeds weer. En weer. En weer
Ik was 1 ding er vergeten bij te zetten. Namelijk: - Ik reed is met mijn auto het water in en hij bleef maar in het water liggen, hij draaide de hel tijd rondjes. Later kwam me vriend ook aanracen en reed ook het water in en bleef ook rondjes draaien. Dit is ook een Bug, zitten er eigenlijk wel veel van in vind ik.
Ja, dat in het water blijven hangen is een leuke bug. Maar het is erg moeilijk om zo'n groot landschap bugvrij te houden. En je kunt het niet oplossen met testers. Dat is niks in verhouding met die duizenden mensen die het uren per dag spelen. Ik vind al die bugs in het spel juist leuk. Hoewel mensen wel moeten weten dat je bugs niet moet gebruiken bij een serieus potje hunter of iets dergelijks.
Ik vind het eigenlijk wel best dat je geen mensen dood kunt rijden, daar hebben we GTA voor, dit is gewoon een pure fun racer en als je klaagt dat je geen mensen kunt doodrijden ben je zielig