Nee, meteen overmaken. Ze verzenden het spel nl. in volgorde van betalen (geloof ik), dus krijg je um eerder. En als je het gelijk doet, kan je het ook niet vergeten! *)
Mwah ook al moet ik een week extra w88, het scheelt me wel 20 euro! Als ik nu een game wil kopen moet ik eerst met de auto naar de stad :{ kost ook weer $$$ En dan zijn de spellen in de winkel ook nogeens veel duurder! Ik ben online altijd veel goedkoper uit
Wat vonden jullie van MM3 beelden in gammo. Had het namelijk veel mooier verwacht. Het was nogal mistig in de verte, had veel karteltjes en een beetje pop up.....
Fok, was MM3 in gammo? Kut, had het dan net gemist! Had pas de 2e helft gezien. Welk filmpje was er? Wanneer wordt gammo herhaald?
Nou ze hebben nog 2 maanden op het op te lossen...dus hoop maar dat ze er nog wat aan doen. Heb het zelf niet gezien jammer genoeg
Ik viond het er idd ook niet zo heel mooi uitzien, Gammo wordt op dinsdag avond herhaald om ongeveer kwart voor 12 en ze hebben nog 1 maand om het op te lossen (geen 2 maanden)
volgens mij was het nog gewoon een paar maanden oude build, of er is gewoon echt niets verandert aan gfx.
Ik heb hier de laatste versie, actually, de final versie liggen, en ik zie niks mis met de graphics. Er is inderdaad een draw distance, en het heeft geen anti-aliasing, maar Project Gotham en Halo ook niet, ook niks mis met die graphics. Dusssss?? Fallout is echt een pessimist whehe geez! Is lachen, ik ging MM3 spelen en toen gingeneen paar forum kereltjes kijken op de webcam whehehe! Misschien moeten we daar een soort feature van maken, dat je als het ware mee kan kijken als wij games testen en spelen whehe.
Jaja ik snapte het wel alleen meespelen blijft leuker Maar het is idd wel een goed idee, hopen dat de verbinding dan een beetje stand houd