Helemaal, niet. Ik ben juist hartstikke blij met mijn Xbox hoor Ik zei alleen dat de MM# belden mij wat tegenvielen, maar blijkbaar was het een vrij oude build ofzo....
Nee, denk het niet, al die builds heb ik ook (gehad) en die waren grafisch allemaal ongeveer identiek met de final. Ik vind het mooi? Maar smaken verschillen.
@ Mirik.. Moet je voortaan wel je download uitzetten.. dan zie ik wat meer dan elke seconde 1 foto Maar opzich wel tof.. Was wel geinig om ff mee te kijken. Maar als je dat op de site gaat zetten gaat dat wel flink bandbreedte zuigen hoor..
pas kon je mm3 op gammo zien,ik vond het er nou niet echt mooi uitzien.maar hij is nog een tijdje in de maak mischien werken ze het dan wel weg,de gameplay zelf spreekt mij wel veel aan.
@ christie als je ff terugkijkt in deze threat zie je dat we het al over dat fil mpje hebben gehad, ik heb MM3 al gepreorderd btw dus of ie nu mooi is of niet ik kan niet meer terug Via live lijkt me deze game trouwens wel fantastisch (alleen jammer dat er geen verkeer is)
hm heb al best veel filmpjes gezien op internet en ik vind de graphics goed. Spel shipped rond 18 juni (voor Europa, hij woont in Zweden dus zal het wel goed hebben), woorden van CEO van DICE (en mocht die nou net in me MSN lijst staan )
Ik heb deze game net besteld. Vooral vanwege xbox live, dit moet gewoon geweldig worden, afgaande op de preview in xbox-magazine. Hopelijk krijgt en houdt deze game mij weer aan het live-gamen, ik heb nl alleen mechassault en vindt die niet echt wereldschokkend.
Is er ook al bekend of je tegen yanks kunt net als UC en Mechaussault? Of zitten we weer vast met die fransen die geen woord engels kunnen Zij zijn echt ergernis nr 1 op Live! Ik baal daar echt van dat veel spellen dat niet ondersteunen...
Hier is een best interessant interview: http://www.xboxxtreme.net/site/interviews/EpuyuVVuAkviFlIkLc.shtml weet niet of je hem al gezien hebt though. Bijv: Midtown Madness 3 will get 'New Downloadable content', but when will the first content be online and will it also be other content and not only cars? Andreas Roman: There will be races, too. And maybe more stuff. When it's due, I cannot say. Yet. Will you be charging for future downloadable content, if so will you have free content at first? Andreas Roman: No charges. If you're connected to Live and own the game, it's all yours. Best chill dat ze niet voor downloadable content chargen!
Leuk interview. Zeker leuk dat er ook andere dingen komen behalve auto's. Ik kan echt niet wachten op deze game. Wel lullig dat deze game via de pre-order van GCshop.nl net die dag in de brievenbus valt als ik in de auto zit naar Zuid-Frankrijk...
Tjah als ze er geld voor zouden gaan vragen zou ik ook denk ik niet zo snel een content gaan downen... Ben blij dat bijna alle uitgevers het "gratis" doen! Gelukkig gaat ook MM3 gratiz worden....dat betekent meestal weer extra uurtjes plezier