euh? ik speel altijd met Amerikanen Het is alleen dat s'middags veel meer Europeanen (lees Fransen) op Xbox Live zitten. 's Nachts kom je ze wel veel tegen
Heeft iemand enig idee of je MM3 system-link splitscreen kan doen? Dus 2 xboxen en 4 spelers? - Locke
Volgens mij kom je nooit Amerikanen tegen omdat ze ook nog eens in een andere tijdzone leven...het is nu bijvoorbeeld ochtend bij hun en ze moeten zo naar school/werk dus daarom zijn ze in de middag niet online
In alle previews die ik gelezen heb en in deze gehele thread wordt wel bevestigd dat je splitscreen en system-link hebt, maar dat betekent nog niet dat er splitscreen system-link is. Veel games (RTCW en Ghost Recon, bijv.) hebben zowel splitscreen als sytem-link, maar ondersteunen geen combinatie van de twee. Dan zit je dus met heel veel xboxen te klooien om met meer dan twee system-link te spelen. Kan iemand van XBW hier antwoord op geven? Jullie hebben immers de game al gespeeld. - Locke
In dat interview hier een stukje terug gepost staat dat je op Live! geen splitscreen hebt... Ik hoop wel dat ze systemlink/1 xb0x splitscreen hebben... Maarja afwachten, nog een paar weekjes
Zeker, maar wel jammer dat er dan geen verkeer rondhuppelt.. Maarja, dat vreet natuurlijk ook bandwitch, of hoe noem je dat
Die mode dat er 1 iemand begint als politie agent en moet proberen zo snel mogelijk alle andere mensen aanteraken. Als hij iemand aan raakt wordt die auto ook politie en moet ie dus meehelpen om de andere achterna te zitten. Krijg je vette achtervolg situaties
Deze mode lijkt me echt werelds! Ik kan ook nie wachten! (Ik moet dan trouwes wel een live friends hebbe met MM3... dus feel free --> Offtrack)
Ik zag net trouwens op IGN dat de release date voor MM3 op 17 juni staat , stond in hun preview, geloof ik gister geplaatst (zal wel de amerikaanse release zijn)
Ja, zal wel voor de Amerikanen zijn. Maar ja de Europese releasedate is al vervroegd naar 27 juni (was eerst 11 juli). En zit Cops & Robbers zeker in MM3?