1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Word ik zomaar uit het team gekickt :'-(. In het potje daarna was ik de enige van het andere team die een beetje tegenstand bood
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb in Washington DC nu alle Single races behaald, zit op de helft in Parijs .
     
  3. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heeft dat met Live! te maken?? Post dat alsjeblieft op het Games forum. HAHAHA, geintje hoor.
    Ik heb bijna nog geen tijd besteed aan de single player, doe alleen maar multiplayer
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    zo ik heb net echt een paar rot potjes gespeeld.

    zat er echt helemaal niet in en snap nog steeds niet hoe die go ahead eagles echt overal zo snel was ook over het gras terwijl ik echt als een malloot aan het spinnen was.
    Maar ik zat er niet echt lekker in dus daar kan het aan liggen :)
     
  5. Hoe zit het met lagg en Live ondersteuning? (Zijn er nog andere stemmetjes bij, bereiken van friends enzovoort).
    Voelt het goed aan als je een bocht maakt, of lijkt het alsof je een 10tonner door de bocht moet sturen.

    Ik heb hem al besteld bij GCSHOP, kan niet wachten!
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou heb net weer wat potjes gespeeld hoor...

    *pats modus*
    standaard natuurlijk 2x zoveel goud binnen gehaald als de rest voor de zoveelste keer :)
    *pats modus*

    Lag kan trouwens wel irritant zijn sam fisher jr. Zoals bv Big Roy in het potje daarnet. Je kon die gozer geeneens zien en toch was ineens je goud weg dat zijn van die dingen die niet echt leuk zijn maar over het algemeen valt het best mee.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    dat was ook een keer in een potje met johnuitalmelo, iedereen zag dat hij ergens stil stond maar hij reed eigenlijk gwoon rond en tikte je soms gewoon aan en dan denk je van, WTF? maar ja, dat is bijna nooit... lekker dagje strand trouwens :9 ik ga nu effe doesjen en kom zo denk nog wel effe online... anyone die nog zin heeft in een potje? (hunter, capture the gold of whatever...)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik installeer de Xbox zometeen even ergens anders en ga dan ff nachtje bikkelen - Ik ben er dus :)
     
  9. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    word cruise veel gespeeld? lijkt me wel vet anders,gewoon wat lullen en rijden
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja redelijk veel; Er is sowieso wel een goede verdeling online qua gespeelde speltypen.
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    WOEI nou jongens, ik ga maar weer 's slapen... :) was net nog effe lachen met uhhh dabo, birdy, jerhui, dschadir, plan b, boomer en nog wat andere mensen (sorry als ik je vergeten ben maar volgens mij was dit 't clubje :D) maarre was echt lachen, dat taktiek overleggen in capture the gold was echt super gewoon in die renault 5jes, die snelle bakken zijn eigenlijk te snel om goed te overleggen enzo... je zit te snel ergens vast, en daarna nog tikkertje gespeeld was ook leuk :9 maar nu is 't weer leuk geweest en ik ga jullie weer spreken (morgen denk ik?) LATUR!
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Net met wouter, marius, martini, jerhui, champion be en nog wat echt leuk gespeeld :). Werd alleen voor antibikkel uitgemaakt, omdat ik nokte met hoste :'-( . We moeten zeker nog een keer spelen. DIt was leuk.
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de hele dag moeten werken :'-( Vandaag de hele dag werken, vanaf 7 tot 3 uur, dan kom ik heel even online, daarna heb ik een feestje...

    Zondag en ik DE HELE DAG ONLINE, net als maandag :D
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm, vnvnd kan ik niet, mayb dat ik er rond half 11 , 11 uur nog ff ben..
    dit spel is zoo lache, egt heerlijk gewoon:)
     
  15. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Cruise blijft leuk in Washington. Er zit me toch zo'n vette kurketrekker jump in :D Enneh...ook nog een loop ;)
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    het is een prachtige game het is ook leuk om host te zijn!!

    :cool: :cool: see u
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    al die positieve reactie's altijd :) maarre vandaag komt me neefje om te xbox'en dus ik zal wel niet zo vaak online zijn, hij wil denk ik halo'en ofzo, maar ja... ik kom tussen door denk nog wel effe online in mm3 ofzo, ciao!
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het was inderdaad erg leuk gisteravond/nacht :) Ik dacht eigenlijk niet dat hetkon, maar teamwork is inderdaad erg, ERG leuk tijdens Capture the Gold, vooral als je elkaar kent en goed met elkaar kan communiceren.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    True! Het geeft echt een adrenaline-boost als je lekker aan het racen bent met je team en je verdeelt de taken goed. Het geeft een heerlijk gevoel als je dat goud net voor de neus van een ander wegkaapt en de rest van het team anticipeert op de goud-drager door zijn weg vrij te maken en tegenstanders weg te beuken.

    Die voice-communicator heeft nu heel veel toegevoegde waarde!
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Capture the Gold is inderdaad super, als je met z`n vieren, als een goed team samenwerkt. Zoals ik gister met Sonic Circle, Floodgear en Gerbo heb gedaan _O_. Het was wel zonde dat ik om 9 uur, al ergens naar toe moest :mad:, want dat potje rond half 9 ging echt lekker. Lekker het andere team muten, zodat je wat tactieken kan afspreken en degene die het goud heeft beschermen, echt super. Alleen heb ik ook nog een paar potje Capture the Gold gespeeld, met een paar mensen die het niet serieus deden, en dan is er gelijk een stuk minder aan. Als mijn kater is weggetrokken kom ik ook op Live.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003

Deel Deze Pagina