1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    w00t, ik ben er ook bij vannacht :cool:

    ff een potje capture the gold doen, vandaag ook al een paar leuke potjes gedaan, man dit spel is echt _O_ _O_
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Whaha gisteren was het al druk, wordt nu dringen voor een plekkie :)
     
  3. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL ik heb net mijn bericht geedit dat jij ook misschien kwam, en nu staat je post er in eens :eek:. Vette timing _O_. Kan ik je weer inmaken :9.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  4. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zijn jullie er nu nog. :p
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Whaha, totale chaos in Parijs vannacht :cool:
    Dat was weer lekker toeren door de stad, moeten we zeker vaker doen :)
     
  6. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep het was echt onwijs cool.

    Pff, zat alleen wel te stressen tijdens capture the gold. :D
     
  7. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond weer :9. Ging echt lekker gisteren, de team waren redelijk aan elkaar gewaagd tijdens Capture the Gold. Zit er nu wel helemaal doorheen, gisternacht tot 02:40 gespeeld, pas om 3:30 gaan slapen, en ik werd vanmorgen al om 9 uur uit mijn bed getrapt, omdat ik mee naar mijn oma moest :'-(.

    BTW iedereen ging weer achter Darkwing aan tijdens Hunter, hij maakt echt veel vrienden (*lees: vijanden) hier :D.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    O-)

    Ik weet niet of ik er vanavond bijben, ik duik eerst de kroeg in namelijk :9, en of met drank op achter het stuur, daar beginnen we niet aan natuurlijk :eek:
     
  9. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu niet op live mm3'en want we hebben visite! :mad: Moet toch is een tv aanschaffen voor op me kamer..
     
  10. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Darkwing, wouter, liquid enzo het was echt leuk gister. Alleen die kut nimrod ;). Je moet hem gewoon in je team hebben, want hij heeft van die sneaky truukjes. Vannacht kan ik niet, want morgen ga ik weer fijn naar mijn vakantiebaantje en dan wil ik wel een beetje uitgeslapen zijn. Het was echt tof. Binnenkort weer een keer, lijkt me zo! _O_
     
  11. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat heb ik the Flood, een paar zien doen en het werkte goed bij hem, dus ik ben het ook maar gaan proberen, en idd het werkt :9. Wouter vond het alleen niet zo leuk meer op het laatst :eek:. Zijn er nog mensen die vannacht wel kunnen (Wouter en the Flood misschien?).

    @Darkwing, kom gewoon dan spelen we Capture the Gold, daar zit geen politie, dus kan je niet worden aangehouden, voor een blaastest.
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Gameguru!! DarqMasta hier :D Was lachen gisteren he? Met Dop Master.

    Alleen dat ik dan 3x achter elkaar de Hunter was.... :mad:
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    'Niet leuk' is een groot woord :cool: Het was meer irritatie dat wij dat goud richting de hide-out brachten en daar stuitten op Nimrod en FloodGear die het 2 meter ervoor afpakken en stashen. Tuurlijk is dat ook een tactiek, maar net als met online shooters valt dat onder de groep 'campen' en dat wordt niet echt geaccepteerd :) Dat het wel eens gebeurd, ok weetjewel, maar het was wel heel erg gisteren :cool: (totdat je in ons team kwam ;))
     
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik doe het ook alleen, als ik degene met het goud, in een achtervolging niet meer kan inhalen. Dan rijd ik gewoon via een andere weg, naar de hideout, om nog te proberen om het af te pakken. Het is wel lastig om het af te pakken wanneer ze frontaal op je afrijden, van achter is het een stuk makkelijker. Maar Floodgear doet het ook wel eens, en dan kan ik begrijpen dat het kan gaan irriteren. Als je vanavond komt, zal ik het niet meer doen O-).
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach:) Vanavond wel, maar 's nachts maar even niet meer. Heb altijd het idee dat ik dan meteen mijn hele volgende dag verpest omdat ik dan zo laat uit bed kruip :)
     
  16. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kan toch ook gewoon bikkelen en er vroeg uitkomen. Ik ga straks eerst F1 kijken, even kijken hoe het nu echt moet, en dan ga ik Liven. Vanavond zal ik er ook wel zijn, heb toch geen sociaal leven :eek:. Ik had wel medelijden met die gast die 2 kinderen had, die is waarschijnlijk vanmorgen om 6 uur lastig vallen.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ow fuck Formule 1 ja, hier, als ik laat uit mn nest kruip vergeet ik alles :{
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk eigenlijk vind ik het wel slim wat we doen.

    We zitten gewoon achter de persoon aan en vaak neemt iemand van ons een andere route waardoor die persoon eigenlijk tussen de persoon met goud en de hide out terecht komt zodat je het mooi kan afpakken. En ik merk ook trouwens vaak dat er mannetjes van de andere partij er staan al was dat gister niet echt het geval.

    Wat ik ook trouwens dus niet snap zijn die Amerikanen. Die hebben die game al veel langer dan wij en dan kom ik gewoon in de helft van een capture the gold potje binnen en dan win ik -_-'
    Hoe slecht zijn zij :)
     
  19. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey! ja dat was zeker lachen..! :D Dat jij em drie keer was achter elkaar vond ik opzich niet zo erg hoor.. :9 Alleen dat ik dat ok had was wat minder 8) Ik hoop dat we snel weer een keer gaan hunteren? :)
     
  20. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    't Is veel te warm om te gaan Liven nu!

    Get your ass to the beach, sucka's! ;)
     

Deel Deze Pagina