1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed kijkt zul je op je kaart kleine rode stippen zien met een witte M erin.

    Dit zijn de ingangen van de metro.
     
  2. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die staan bij washington niet op de kaart toch??
     
  3. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Jawel hoor alleen heel klein:)


    Gewoon ff inzoemen op die kaart en je vind er meestal wel 1 in het centrum.
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    ja klopt ik zag je er tussen staan. Hij noemde je volgens mij als 3de die gewonnen had.

    zag volgens mij Slurpgeit ook nog ergens tussen staan
     
  5. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Net tijdens een paar potjes Hunter, mijn paintjobs en geheime wagens geshowd :). Weet iemand wanneer er free content, down te loaden valt?

    @ TheFlood, ga je vanmiddag ook nog op Live?
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nou ik wou egienlijk nu online gaan :D

    ik zie je daar wel en zo niet...dan ga ik eff single playeren :)
     
  7. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe unlock je die paintjobs enzo??... sin single ? of met jobs?
     
  8. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, het beste is om Cruise mode te doen,
    Je vindt ergens een spray met een naam erbij, die naam is de naam van de auto, je pakt de auto en rijdt er doorheen en je hebt een nieuwe paint:)
     
  9. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    okeeej thnx man :) , ik d8 al wat zijn die vage dingen in de lucht die ik tegen kwam bij races(checkpoint) :D , maar met de cruise mode dus ...oke dan ff proberen strax :) ;)
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    damn dat potje capture the gold was echt bout, net aan verloren omdat die nimrod voor de ene helft in die checkpoint stond en de andere helft stond er buiten zodat hij me kon aanraken, was wel soms een mega zooitje maar ik vond het wel effe grappig :D
     
  11. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en later werd het ook nog 3 tegen 4, dus konden we al helemaal niet winnen :mad:
    En dan nog die lag erbij :$
     
  12. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik was niet aan het campen, ik reed net voor je en koos gelukkig de goede kant :9. Ik heb al wel veel potjes met lag gespeeld vandaag, heb ik de andere dagen helemaal geen last van gehad :confused:.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja ik heb precies hetzelfde.

    en jullie moeten niet zo zeiken over dat campen want jullie overdrijven dat vet. Ik kom van de andere kant aanrijden als jullie en rij door de hideout en beuk dus nog net die persoon aan die aankwam rijden. En hoor daarna meteen gezeik dat ik aan het campen was :confused:

    En trouwens als je het een beetje kan dan is het heeeel erg simpel om iemand die daar staat te w8en te ontwijken. Lukt mij tenminste zo.

    ps: Maar Wishkid en marxinimoblabla jullie zijn ZOOOOOOOOO irritant :) Op 1 of andere manier krijg ik dat goud zelden van jullie gepikt..
     
  14. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Net ff Hunter gedaan met een patij scheldende engelsen :D 1 had om de een of andere reden de pik op mij, dus dat was lekker schelden :D :D

    Vooral dat ie 15 minuten achter me aanzat was leuk. Ik had een voorsprong met de Viper, draai 180 graden en zoef m voorbij. KWAAD DAT IE WAS!!!! heerlijk!!
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hahaha :D maar weet je wat ook altijd heel goed werkt, kijk:

    je hebt een recht stukje weg, ik rij daar zo met bijvoorbeeld het goud en iemand zit achter mij, ik druk met die rechter joystick naar achter en zie dat ie achter me rijd maar me niet kan inhalen, ik laat gas los en zie de persoon dichterbij komen, net voordat hij me achterkant raakt maak ik een 180 graden draai en rij zo weer verder, werkt echt super goed!
     
  16. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke auto gebruiken jullie voor de checkpoint races, k moet er nog 2 in DC en dan heb ik alle checkpoint races/blitz races in parijs en washington DC klaar.. maar met welke auto doen jullie dat/hebben jullie nog tips ofzo?
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Argh, o.a. Xenox, geen invites sturen voor MM3. Want ik heb hem nog niet! :{ :+
     
  18. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    De naam is Marnixio:)
    En jij bent ook irritant btw:D:D:D
     
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Die smart rijdt echt lekker tijdens een rustige cruise in DC :):+
     
  20. Youngster

    Youngster Guest

    Waar hangt iedereen altijd uit, ik wil ook een keer met xbw members rustig cruisen maar der is nooit een nederlander :confused:
     

Deel Deze Pagina