Ik heb hem nu ook. Echt een topgame. Als jullie willen kunnen jullie me toevoegen: Deazer. Tot LIVE! PS.Ik kan alleen nu nog niet echt veel gamen want ik heb gisteren mijn pols gebroken en dan gaat het een beetje lastig met al dat gips. Dat is de reden waarom ik tijdelijk zo weinig online ben.
Gisteravond had ik mijn eerste MM3 Live ervaring Was opzich wel lachen. Ik denk ik ga ff met een VW Beetle een checkpoint-game starten, komen er allemaal 'snelle' wagens binnen. Hmm. Dus eindigde altijd laatste Nadat ik door had hoe ik van wagen kon wisselen kon ik ook fatsoenlijk mee doen had verder last van dat voice haperde.
Wat spelen jullie dan als ik zo vrij mag zijn? Ik wil wel es een potje mee spelen, maar ik ben lang niet zo goed als jullie ben ik bang.
Hoe hoog is je upload? Aan 256kb/s zou je in feite genoeg moeten hebben. Ik ga je overigens toevoegen aan mijn friendslist, ben wel benieuwd of jij als lid van het vrouwelijk geslacht een beetje racen kunt!
Wie dat wil mag mij ook toevoegen Ik zal vanavond ergens na 2100 wel onlive zijn, es kijken of ik ook kan hunten..
was net weer total ownage met mm3 met 8 nl'ers eerst ctg gedaan en toen tag, was echt mans! allemaal xbw mensen, echt goede game!
Ze waren niet allemaal van XBW, maar het was wel gaaf. Die die Secondricochet en Mega Walrus zijn echt lache. Maar wij twee, Eckie en Lekkerbek pwnde ze tijden CtG .
w0000t!!! Rico en Mega Walrus heb ik een paar dagen geleden dík ingemaakt met checkpoint. Zij twee en ik, ik telkens goed door de bocht enzo, super grappig. Gingen ze met z'n twee mij van de baan af proberen te rijden. Ze zaten deheletijd te lullen dat ik hun ownede, muhahaha.