ik heb MM3 ook sinds gister, vermaak me goed met off line spelen. Maar online is het helemaal te gek, toppertje hoor. Ben alleen nog niet zo bijzonder veel nederlanders tegen gekomen. Maar iedereen die me toe wil voegen, mijn gamertag is: CruelRabbit.
Jullie moeten weten dat deze phatte macho die vadsige schit ownt, en jullie volledig van de baan gaat pimpen, ik diss die bitches!!! Yo...... OWNAGE!!!!
We zitten tegenwoordig bijna elke keer, met dezelfde mensen te spelen. En het wordt steeds gezelliger . Wij ownen die sjit .
'Hoe' vind ik jullie dan? Toevallig gister twee nederlanders gesproken, maar voor de rest is het engels of frans.. Afijn, vanavond ff afkicken (feestje) maar morgen weer van de partij.
Je zou natuurlijk gamertags kunnen opschrijven van XBW en die daarna invoeren . Bij mij zal waarschijnlijk niet lukken, volgens mij is mijn friendlist al vol.
Lekker bad-ass pimpen in die Laid back Cadillac in het bitchslapping pimp-ass pink yo! Fo' shizzle! :{
Het is onder tussen al morgen Mega pimp`in Walrus... Ik own jou... Zelfs met je "Action Replay" red je het nog niet eens...
woah, gisteren voor het eerst gespeeld online... Vind Rabbit en Hunter wel erg cool als game-modes. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met alleen Nederlanders in een game te komen? Ik krijg bijna alleen maar engelsen
Kijk ff in deze thread en voeg iedereen toe als friend .. als zij ook MM3 aan het spelen zijn kan je hun game joinen en presto je speelt tegen Nederlanders
Gaan we vanavond gelijk proberen Dus eh, het is niet 'onbeschoft' om wat namen gewoon toe te voegen en een spel te joinen? ivm netiquette zeg maar. Aan de andere kant, zal wel goed zitten, anders zet niet iedereen zijn tag online lijkt me goed, vanavond op zoek naar mede-kaaskoppen dus