Een paar avonden achter elkaar gespeeld tegen Gaizka, Nimrod, Mischa, Boomer, Secondrichochet, Walrus en nog een aantal Is wel lachen om steeds tegen dezelfde te gamen. De gesprekken gaan nergens over: "ownage" " ik own deze game" " vette shit" "roeleert" Woensdag was een vriend van me mee aan het kijken en hij wil nu ook een xbox hebben met mm3. Zo "ownt" dit spel dus.
w00t hier is boomer de tourguide. Ik heb een beetje een kater, maar ik ga jullie allemaal ownen vanavond!
Gewoon een avondje met ons meespelen en je bent het woord gelijk alweer beu. Ga vanavond weer een paar mensen koeken . Ben er rond half 9.
Het is te hopen dat de modjes hier niet komen, want het is nogal slowchat hier . Ach dat hoort bij mm3.
Komen jullie vanavond weer? Dan ga ik jullie weer ownen Mare mijn start is gewoon superieur!!! Enne heeft Ricardo zich eindelijk geregistreerd?
Hij had al een account, kijk maar bij zijn profiel. Date Registered: 31-10-2002. Ik ga vanmiddag misschien nog ff spelen (als ik me wat beter voel), en vanavond ook nog wel, moet alleen ook nog naar een verjaardag . BTW: Mega Walrus kom a.u.b. ook .
Jo jongens en meisjes,jullie zullen het vandaag zonder opa moeten doen die viert namelijk zijn verjaardag.En nee ik wordt geen 30 maar 29.PS ik probeer nog wel een gaatje te vinden.