1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m sinds eergisteren en ben direct af van me motogp verslaving.... erg leuk!!!!!!!!!!!

    Maar waarom moet ik altijd werken als ik gamen wil???? hehe ;)
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat laatst te denken (en dat deed ZEER!!).....
    Stel dat er als nieuwe content een gamemode zou komen...
    Ik d8 zelf aan "The Invisible Man". Het gaat zo:

    1 persoon is onzichtbaar in zowel speelveld als radar.
    2 De zoekers moeten eerst Infrarood (of nightvision) zoeken dat random in het veld wordt geplaatst. (anders is het TE makkelijk)

    Zodra infrarood gectiveerd wordt, is de "Invisible Man alleen zichtbaar dmv zn naam in het speelveld en zn positie op de radar.

    Leek me wel leuk.
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Live sinds gister, maar MM3 vind ik niet echt speciaal. Zo lijken Stayaway, Hunter en Tag teveel op elkaar, en vind ik Capture the Gold en Checkpoint niet echt leuk. Leukste mode tot nu toe is toch nog Stayaway. Maar met een paar onbekende amerikanen of zweden spelen is ook niet alles.
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt als een variant van GtC.
    Het is idd moeilijk om een echt nieuwe leuke gamemode te verzinnen want het komt vaak neer op parcoursracen of een soort tikkertje.
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon wat nederlanders toevoegen dan word het al leuker:)
     
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ze nou een weapon-pack zouden uitbrengen......... }:]
    Een beetle met Stingers
    Een Fle met een chaingun
    enz, enz

    Hunter wordt dan al een stuk leuker :D
     
  7. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon hier in de gamertag lijst kiek'n en er een aantal toevoegen.
     
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist met een paar Amerikanen "Hunter Streetrules" gespeeld, echt BRUUUUT!!! :D
    T concept is simpel:

    Rustig cruizen door de stad, zodra je iets verkeerd doet (door rood licht, links gaan op de verkeerde rijstrook, enz, enz), wordt je gesommeerd te stoppen en krijg je een bekeuring. Er wordt netjes gezegd dat je moet stoppen. (DarqMasta, pull over).

    Daarna hoor je wat je fout deed. Je kan 3x een bekeuring krijgen. De 4e keer wordt je ook een Hunter.

    Vooral de dingen die ze zeggen zijn cool! "I smell alcohol, sir!" MAARRRRR kijk uit wat je zegt.

    Ik kreeg een prent wegens het maken van een U-turn. Dus zeg ik "Thanks a lot, asshole" en HOPPA!! Nog een prent

    Echt een coole variant!!
    _O_
     
  9. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoooot, ben ikke ff blij dat me vriendin zo aardig is om me xbox live voor me birthday te geven, en me broer die geeft me mm3. dus mijn verjaardag kan al niet meer stuk, jammer dat ik nog tot 8 augustus moet wachten, maarja, die datums zeggen weinig he, want pappe heeft zojuist vernomen dat het verschuldigde bedrag is overgemaakt, dus nu nog even wachten tot er bij gcshop staat: betaling ontvangen, en daarna, pakket verzonden, en ikke ben weer helemaal blij, en kom jullie vergezellen in parijs en Washinton DC.
    Zit alleen nog diep na te denken over een gamertag, errug lastig kan ik je zeggen, vakantie en denken gaat niet samen.
    Tja nog een probleem, over 2 weken op vak. dus zal je net zien, spel en live binne, ga je op vakantie, maja daarna, full gaming on xbox live, see you there!!
     
  10. Otaku

    Otaku mangaka...

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag ook xbox live.
    Mag ik wat mensen toevoegen?
     
  11. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor voeg mij maar toe :) , je zult er geen spijt van krijgen dat je LIVE heb genomen ik heb hem pas ook een paar dagen en geniet er nog vol van:) .
     
  12. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Voeg mij ook maar toe
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    W000t!! Was vet lache net op Live! Ik en een paar andere Nederlanders gingen voetballen, het ene team had Mini's en de andere Renault's. Alleen er werd volgens mij nul keer gescoord:{
     
  14. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie kunnen mij ook toevoegen guys :p
     
  15. dj_raoul

    dj_raoul X-Box Racer

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen, ik ben sinds vandaag ook live (alleen MM:cool:... dus eh, laat ik maar zo vrij zijn om ook eh... [:D] Want Nederlandse games lijken me wel leuker (y)

    Edit hoe kan je Tags toevoegen eigenlijk? Ik zie alleen recent players... Of zal ik eens van mijn luie reet komen en zelf in het boekje kijken... *)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2003
  16. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je gewoon een naam wilt invoegen van iemand met wie je nog niet gespeeld heb doe dit: ga naar je xbox dashboard ---> dan naar live en dan bij account options kun je friends toevoegen doormiddel van hun naam in te typen.
     
  17. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde van een of andere Amerikaan dat er volgende maand nieuwe downloadeble content komt. Namelijk: Tokyo en een aantal Ferrari's:confused: Of het waar is, weet ik niet. En of het nou leuk wordt om door Tokyo te racen.:{
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me sterk...
     
  19. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah

    ik hoop dat er snel nieuwe downloadble content komt..een nieuwe stad zou cool zijn, maar lijkt me zo snel niet waarschijnlijk.
    nieuwe auto's moet wel snel komen ja.

    trouwens...ik daag iedereen uit om TAG of HUNTER tegen me te komen spelen...ik kick iedereens ass!!!!!!:)

    voege me to op Live: NNEX
     
  20. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm.. zou wel vet zijn, denk dat tokyo dan niet zo groot is als dc en parijs, want die zijn bijden iets van 140 mb, dus dat is niet zo snel te downen.. voor iedereen...
     

Deel Deze Pagina